پیگیری‌ اجرای پروژه پالایشگاه آناهیتا

استاندار کرمانشاه با اشاره به توافق صورت گرفته میان مجموعه‌ای از اشخاص و نهاد‌های موثر در راستای اجرای پروژه پالایشگاه آناهیتا گفت : این توافق سکویی برای اجرای هرچه سریعتر این پروژه خواهد بود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده جهت اجرای پروژه پالایشگاه آناهیتا گفت : در همین راستا بهمن سال گذشته، جلسه‌ای با مجموعه موثرین در اجرای این پروژه برای حل مشکلات و تسریع عملیات اجرایی آن برگزار کردیم.

وی افزود: دراین جلسه اشخاص و نهاد‌های موثر در این زمینه از جمله نایب رئیس مجلس، وزیر نفت، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و جمعی دیگر از مسئولان کشوری حضور داشتند.

صحرایی گفت: خوشبختانه با صحبت‌های صورت گرفته، مصوباتی جهت تسریع در اجرای این پروژه مصوب و توافقی میان اعضا به امضا رسید که این توافق گامی مستند برای پیگیری پالایشگاه آناهیتا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این، توافقات بسیاری برای اجرای این پروژه به‌صورت شفاهی صورت گرفته، اما وجود این توافق مستند، می‌تواند سکویی برای تسریع در اجرای این پروژه و گام‌های بعدی آن باشد.

وی با اشاره به هزینه بالای اجرای این پروژه گفت: میزان اعتبارات برآورد شده این پروژه به حدی است که با توان استان فاصله دارد و آورده سنگینی می‌طلبد و نیاز است که تامین اعتبار آن از طریق کانال‌های ویژه‌ای دنبال شود.

وی تاکید کرد: این پروژه نیاز استان است و اجرای آن را پیگیری می‌کنیم، اما باتوجه به پیچ و خم‌های اجرای آن نمی‌توان زمان دقیقی برای اجرای آن مشخص کرد.

وی افزود: اجرای این پروژه متاثر از عوامل مختلفی است که ظرفیت‌های مالی و اعتباری کشور مهمترین آن است، بنابراین نمی‌توان فعلا زمان بندی دقیقی برای این پروژه تعیین کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.