در نشست خبری مطرح شد؛

افتتاح یک سوله بحران جدید در منطقه ۱۴/ ۵ بوستان به زودی احداث می‌شوند

سالاری پور گفت: در سال قبل، توانستیم سرانه‌های شهری را در منطقه ۱۴ ایجاد کنیم یعنی یک سوله بحران آماده شد و افتتاحیه به زودی انجام می‌شود.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ در نشست خبری که امروز برگزار شد اظهار کرد: در شب گذشته در ایام دهه کرامت مراسمی برگزار شد که شایسته شهر تهران بود و جمعیت عظیمی هم شرکت کردند؛ از ساعت ۵ عصر جمعیت مستقر شده بود و خادمی کردن برای مردم افتخار است.

وی گفت: منطقه ۱۴ یکی از قدیمی‌ترین مناطق شهر تهران است و یکی از قدیمی‌ترین مساجد که ۸۰۰ سال قدمت دارد، در این منطقه است که از نظر کالبد و ظاهر شبیه تکیه بازار تجریش است و معماری تفاوتی ندارد.

شهردار منطقه ۱۴ بیان کرد: خوشبختانه در سال قبل، توانستیم سرانه‌های شهری را در منطقه ۱۴ ایجاد کنیم یعنی یک سوله بحران آماده شد و افتتاحیه به زودی انجام می‌شود؛ همچنین ۵ بوستان به زودی به مرحله احداث می‌رسد؛ سرانه فضای سبز ما ۲ متر و پایین است.

سالاری پور بیان کرد: نهر‌های ۴۵ کوچه جمع آوری شده است و تا به امروز بیش از ۱۲ هزار تن آسفالت در سطح منطقه پخش کردیم که حجم بسیار زیادی از آن در کوچه‌ها برای دسترسی مردم است.

شهردار منطقه ۱۴ تاکید کرد: یکی از محلات ما به نام جوادین بوستان ندارد، اما در حال حاضر یک بوستان در آن مکان ایجاد شده است؛ ایمن سازی بزرگراه امام علی هم در دستور کار قرار گرفت و چراغ‌ها اوورهال شدند.

وی گفت: در منطقه بیش از ۲۰ المان مذهبی نصب شده است و ان‌شاءالله گسترش پیدا می‌کند؛ همچنین تمامی پل‌های مکانیزه روشن شدند و پلی نداریم که آسیب دیده باشد.

شهردار منطقه ۱۴ ادامه داد: ۳۷ پروژه احداثی در منطقه اتفاق افتاده و ۱۰ پروژه نرم افزاری هم کارهایش انجام شده است، چاه‌های آب منطقه هوشمند شده و کنترل آن‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

سالاری پور یادآور شد: در پروژه من شهردارم، بیشترین پروژه خاص مربوط به منطقه ۱۴ است که تعداد آن به ۹۲ پروژه می‌رسد؛ در بحث تردد مردم و ترافیک هم ۱۰ پروژه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: تصادف‌های فوتی و منجر به جرح در منطقه ۱۴ بسیار کاهشی شده است.

شهردار منطقه ۱۴ تاکید کرد: یکی از بوستان‌ها به باغ اشتراکی تبدیل شده بود که نزدیک آن مکان یک باغ گیاه شناسی به زودی احداث می‌شود تا مردم بتوانند گل‌های مورد نیاز خود را در داخل زمین‌ها بکارند و استفاده کنند.

سالاری پور خاطرنشان کرد: ۳ پروژه هوشمند سازی برای سال جاری داریم که در حال پیگیری آن هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
تمام پادگان‌های داخل شهرها باید پارک و درختکاری بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
شهرداری = بزرگترین دشمن درختان
آخرین اخبار