ضرورت تعامل موثر شرکت توسعه گردشگری ایران در برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با افزایش تعامل بین اداره کل و شرکت توسعه گردشگری ایران، شاهد سرمایه‌گذاری و فعالیت بیشتر این شرکت در استان خواهیم بود

حسن محمدی ادیب در دیدار با قائم مقام مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: این شرکت می‌تواند در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در کنار اداره کل میراث‌فرهنگی استان باشد و در اجرای برنامه‌های مربوط به این رویداد ما را یاری کند، موضوعی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: شرکت توسعه گردشگری در استان اردبیل تاسیسات قابل توجهی همچون هتل لاله و آبدرمانی سبلان را دارد و ما انتظار داریم درآمد این شرکت از مجموعه‌های استان اردبیل در داخل استان هزینه شود و همچنین تکلیف پروژه ساری سو نیز به عنوان یک مطالبه عمومی مشخص شود.

او با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شرکت توسعه گردشگری، تاکید کرد: شرکت استانی توسعه گردشگری باید یک شرکت عملیاتی و فعال باشد و در این راستا آماده هستیم به این شرکت کمک کنیم و با اختیاراتی که شرکت مادر می‌دهد بتواند در گردشگری استان موثر باشد.

رئیس هیات مدیره و قائم مقام شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این جلسه گفت: در سال‌های اخیر شرکت توسعه گردشگری ایران با رویکرد فعال کردن شرکت‌های استانی به پیش می‌رود و ما اختیارات و امکانات این شرکت‌ها را افزایش می‌دهیم.

مسعود پناهی افزود: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل همیشه جزو بهترین و فعال‌ترین شرکت‌های استانی ما بوده و با واگذاری برخی امور از طرف اداره به این شرکت می‌توانیم همکاری بیشتری را با اداره کل داشته باشیم.

او با اشاره به پروژه ساری سو، ادامه داد: پرونده پروژه ساری سو در حال طی مراحل قانونی خود برای تعیین تکلیف است که به نظر می‌رسد این پروسه طی یک ماه آینده به نتیجه برسد و در کنار این موضوع ما به دنبال فعال کردن پروژه هتل پنج ستاره در شهر اردبیل نیز هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.