گردهمایی مواکب شمال خوزستان در اندیمشک برگزار شد 

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات اندیمشک گفت: در مراسم گردهمایی موکب داران شمال خوزستان برنامه ریزی‌ها جهت بهتر شدن خدمات دهی به زائران حسینی در اربعین امسال انجام شد.

حسن دهقان مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک می‌گوید: در اربعین امسال با وحدت و همدلی مسئولین، مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌های اندیمشک  زمینه خدمات دهی به زائرین در این شهرستان بهتر از پارسال خواهد بود.

او گفت: باتوجه به اینکه اندیمشک ورودی ۳ پایانه مرزی در مسیر رفت و برگشت زائران است از مدیران و ستاد عتبات عالیات استان خواست حمایت بیشتری از مواکب اندیمشکی داشته باشند.

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات اندیمشک ادامه داد: کنگره عظیم اربعین حسینی جهانی شده و جهانی‌تر هم خواهد شد و امروز ما شاهد حضور زائرین  از سراسر دنیا در این حماسه بزرگ هستیم و می‌بینیم در ایام اربعین حسینی زائران از نقاط مختلف دنیا در پیاده روی اربعین شرکت می‌نمایند.  

 آقای دهقان افزود: امروز شاهد هماهنگی و برنامه ریزی همه دستگاه‌های متولی و موکب داران جهت هرچه باشکوه‌تر برگزاری این حماسه بزرگ هستیم که با دل و جان جهت خدمات دهی به زائرین درحال برنامه ریزی هستند.

او گفت: مردم اندیمشک همانطور که در دوران دفاع مقدس میزبان و معبر دلاور مردان رزمنده و ایثارگران بودند امروز هم توفیق میزبانی از زائرین حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارند، توفیق پذیرایی از زائرین یک نعمت  و رحمت الهی است و این را باید همه موکب داران قدر بدانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.