دسترسی ۴ روستای دورافتاده دزفول به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از دسترسی ۴ روستا در دو بخش شهیون و سردشت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت خبر داد.

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده و مساعدت وزارت ارتباطات، ۴ روستای دورافتاده شهرستان دزفول شامل روستای جازستان پاوه واقع در بخش شهیون، روستای پلو واقع در بخش سردشت، روستای خرمیزان و سیلو  واقع در دهستان احمد فداله بخش سردشت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

او  با بیان اینکه کسب‌وکار، بهداشت، آموزش و حمل‌ونقل در تمام مناطق کشور به اینترنت وابسته است،   افزود: این اقدام به منظور استفاده ساکنان روستاهای مذکور از مزایای عصر تکنولوژی و اطلاعات همچون بهره‌مندی فرزندانشان از آموزش برخط، فروش محصولات تولیدی خود در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر انجام برخی امورات اداری از طریق اینترنت که باعث کاهش تردد می شود، معرفی جاذبه‌های روستایی، فروش آنلاین تولیدات محلی و عرضه بدون واسطه صنایع دستی به بازار‌های دوردست نیز با دسترسی اهالی این روستا به اینترنت پرسرعت تسهیل خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.