دوره‌های توان افزایی امدادگران هلال احمر در اردبیل برگزار شد

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برگزاری دوره‌های توان افزایی یکی از برنامه‌های بسیار مهم و مستمر برای نیرو‌های امدادی است که باعث ارتقای توان جسمی و روحی آن‌ها می‌شود.

عزیز ارشادیان در حاشیه برگزاری دوره توان افزایی تیم‌های عملیاتی استان، افزود: این دوره با حضور ۱۲۰ نفر از امدادگران شهرستان‌های استان با هدف افزایش آمادگی جسمانی و مهارت‌های امدادی و عملیاتی در محل مجتمع تفریحی فندقلو به مدت ۲ روز برگزار و آموزش ها، جلسات و دوره‌های های تخصصی در حوزه امداد نجات برای شرکت کنندگان ارائه شد.

او اضافه کرد: آموزش عملی و مهارتی امدادگران در راستای مسئولیت تیم‌های عملیاتی باعث ارتقاء بهبود توان انجام کار گروهی، تقویت نقاط قوت، شناسایی و رفع نقاط ضعف، افزایش اثربخشی و سرعت عمل پاسخگویی نجاتگران در حوادث و سوانح مختلف می‌شود.

به گفته معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این دوره توان افزایی امدادگران ضمن بروزرسانی آموخته‌ها، نقاط ضعف خود را برای خدمت رسانی بهتر و پاسخگویی مناسب در حوادث نیز رفع کردند.

ارشادیان اضافه کرد: تمرین توان افزایی پیمایش مسیر جنگلی به مسافت نزدیک ۳۰ کیلومتر از جنگل‌های فندقلو تا منطقه گیلده انجام و در حاشیه برگزاری این برنامه توان افزایی مباحث آموزشی و ورزشی، برگزاری مسابقات والیبال نیز برای امدادگران طراحی شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.