مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ساخت ۱۸۸۰ کلاس درس جدید در استان در دستور کار قرار گرفت.

میثم لکزایی   اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با توجه به اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان آورده خیرین و بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص دولتی از محل منابع ملی استانی در اختیار سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت، ساخت یک هزار و ۸۸۰ کلاس درس جدید در نقاط مختلف استان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تلاش داریم بخش قابل‌توجهی از این پروژه‌ها تا پایان ۶ ماهه نخست سال تکمیل و تحویل دانش‌آموزان استان شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۸۰۰ کلاس درس جدید با آغاز سال تحصیلی آینده به فضای آموزشی استان افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: برای جانمایی این پروژه‌ها در راستای ساخت کلاس‌های درس جدید اولویت با شهرستان‌هایی است که سرانه فضای آموزشی پایین‌تری دارند و این مناطق به طور ویژه دیده خواهند شد.

لکزایی با اشاره به اینکه طی سال گذشته با ۶۸۰ میلیارد تومان کمک‌های خیرین و اعتبارات دولتی یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس در استان احداث شد و به بهره‌برداری رسید، افزود: با این اقدام صورت گرفته که سهم قابل توجه خیران در آن قابل تقدیر بوده، سیستان و بلوچستان رتبه نخست بخش کلاس‌های تحویلی در میان استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.