بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مسئولان برای پیشرفت کشور

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه چراغ راه تمامی مسئولان برای پیشرفت کشور است.

آقای تراب محمدی در همایش منطقه‌ای معاونان فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی در سراب گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با ایجاد امیدآفرینی در مناطق و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری منطقه‌ای در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدیران باید با مباحث حقوقی آشنایی داشته باشند تا حقی از مردم ضایع نشود افزود: مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی، پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم را در راس برنامه‌های خود قرار دهند و به‌عنوان قاضی در مسند امور اداری جانب عدالت را رعایت کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، حفاظت و صیانت از آرای مردم است و در این راستا ۴ اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سراب هم با اشاره به زلزله هفته گذشته در این شهرستان گفت: این زمین لرزه به ۱۶۵ واحد مسکونی در ۲۸ روستا از ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرد و ۶۰ واحد نیز در شهر سراب تا ۳۰ درصد آسیب دیدند.

آقای جهانی افزود: علاوه براین در آخرین بررسی تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن و جمعیت هلال احمر ۱۵۷ واحد دامی در ۳۵ روستای بخش مرکزی سراب از ۱۰ تا ۲۰ درصد دچار خسارت شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
فقط به آذربایجان شرقی زلزله یا هر خطر دیگری کمک نکنید