رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه صنعتی سهند گفت:مهلت ارسال مقالات به دوازدهمین سمینار بین المللی جبر خطی و کاربرد‌های آن در تبریز تا ۲۰ خرداد تمدید شد.

 رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه صنعتی سهند گفت: سمینار بین المللی جبر خطی با هدف آشنایی دانشجویان، اساتید و پژوهشگران با تحقیقات بروز در حوزه جبرخطی و کاربرد‌های آن برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ یادشده از طریق سایت سمینار به آدرس https://slaa.sut.ac.ir ارسال کنند.

آقای صادقی جبرخطی و چندخطی، آنالیز ماتریسی، قاب‌ها و نظریه عملکرها، جبرخطی عددی، کاربرد جبرخطی در معادلات دیفرانسیل، کاربرد جبرخطی در نظریه گراف و ترکیبیات، کاربرد جبر خطی در علوم داده و یادگیری ماشین، کاربرد جبرخطی در بهینه سازی، کاربرد جبر خطی در پردازش سیگنال، کاربرد جبرخطی در آمار، اقتصاد و ریاضی مالی را محور‌های این همایش علمی دو سالانه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه سمینار جبرخطی و کاربرد‌های آن در برگیرنده موضوعی اساسی در زمینه‌های مختلف علوم و مهندسی است خاطرنشان کرد: وجود زیربنای غنی تئوری و کاربرد‌های وسیع آن از ریاضیات تا علوم و مهندسی نشان دهنده اهمیت موضوعات مربوط به جبر خطی می‌باشد.
 

دوازدهمین سمینار بین المللی جبرخطی و کاربرد‌های آن با همکاری انجمن ریاضی ایران ۲۷ و ۲۸ تیر امسال در دانشگاه صنعتی سهند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.