کشف شبکه بزرگ قاچاق کالا به کشور در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:شبکه بزرگی که به صورت حرفه‌ای اقدام به واردکردن محموله‌های بزرگ کالای قاچاق به کشور می‌کرد در اصفهان منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:ماموران انتظامی با اطلاع از ورود کالاهای قاچاق به استانهای مرکزی کشور و پایتخت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار محمدرضا میرحیدری  افزود: ماموران در چند عملیات هماهنگ و ضربتی ۵۳ نفر از اعضای این شبکه را در ۴ استان کشور دستگیر و بیش از ۳ هزار میلیارد انواع کالای خارجی قاچاق شامل پارچه، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم یدکی، لوازم الکتریکی، خشکبار، ابزار آلات، سیگار را کشف کردند.

او گفت:در این عملیات ۳۳ دستگاه کامیون کشنده و ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق و همچنین ۱۰ دستگاه خودروی خارجی لوکس و گرانقیمت که به عنوان راه پاک کن عمل کرده و مسؤولیت انتقال محموله‌های قاچاق به محل‌های دپوی کالا در استان‌های مختلف را برعهده داشتند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این باند با تغییر دادن مدام پلاک خودروها، جعل اسناد گمرکی، دور زدن ایستگاه‌های ایست و بازرسی و سایر شیوه‌ها توانسته بودند از دست قانون فرار کرده و محموله‌های قاچاق را وارد کشور کنند، اما با هوشیاری و اقدام مجاهدانه مأموران پلیس این شبکه از هم پاشید.

سردار میرحیدری با اشاره به کشف یک کیلو طلا و تعدادی سلاح و مهمات از این شبکه  گفت: تمامی متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، اما تحقیقات پلیس برای کشف سایر ابعاد فعالیت مجرمانه این باند کماکان ادامه دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.