استاندار هرمزگان:

بخشی از درآمد‌های حاصله از کشفیات مواد مخدر باید به استان برگردد

استاندار هرمزگان گفت: رتبه نخست کشفیات مواد مخدر در سطح کشور به استان هرمزگان اختصاص دارد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دومین نشست میز تصمیم استان که با هدف بررسی مسائل، مشکلات و تصمیمات معطل بهزیستی برگزار شد، گفت: رتبه نخست کشفیات مواد مخدر در سطح کشور به استان هرمزگان اختصاص دارد و باید بخشی از این درآمد‌ها به استان بازگردد و جهت تامین زیرساخت‌های درمان و نگهداری از معتادین متجاهر هزینه شود. 

دوستی با اشاره به مشکلات موجود در مراکز ماده ۱۶ بهزیستی، در مخالفت با پیشنهاد استفاده از سهم مشارکت اجتماعی صنایع برای تامین هزینه‌های جاری این مراکز، گفت: سهم مسئولیت‌های اجتماعی نباید صرف هزینه‌های جاری شود، بلکه باید صرف کار‌های ماندگار در استان شود تا برای مردم بماند.

او گفت: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل ۱۲۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان و خانواده‌های دارای معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی از طرق مختلف جذب و این واحد‌ها با مشارکت دولت، گروه‌های جهادی و نهاد‌های حمایتی تکمیل خواهد شد.

در این نشست استاندار هرمزگان دستوراتی نیز در خصوص رفع مشکلات کمپ‌های ماده ۱۶ بهزیستی، توسعه و تجهیز مرکز شماره ۲ نگهداری از معتادین متجاهر و انتقال معتادین متجاهرِ غیر بومی با مشارکت دادستانی و شهرداری بندرعباس صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.