اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

فرماندار دشت آزادگان گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرستان جهت اعزام زائران به مرقد مطهر و اجرای برنامه‌های ویزه رحلت استفاده شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: ازتمام ظرفیت‌های شهرستان برای اعزام زائران به مرقد امام راحل (ره) و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین ارتحال امام راحل (ره) در تمامی نقاط شهرستان استفاده شد.

او می‌گوید: امسال در سالگرد ارتحال معمارکبیر انقلاب اسلامی دوجنبه قابل توجه است که از این رو برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران به مرقد در راستای تجدید میثاق و بیعت با آن امام همام و همچنین برگزاری آیین بزرگداشت در شهرستان تدارک و برنامه‌های خوبی برای حضور اهالی ولایت مدار و انقلابی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار دشت آزادگان گفت: در خصوص اعزام زائران به مرقد امام راحل، تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام شده که از جمله تدارک ۳ دستگاه اتوبوس از طرف شرکت‌های نفتی منطقه، تامین دو وعده صبحانه توسط شهرداری بستان و جهاد کشاورزی، نهار و شام توسط شهرداران سوسنگرد، ابوحمیظه و کوت، تامین ۵۰۰ بسته آب معدنی توسط پخش فرآورده‌های نفتی، تامین ۵۰۰ بسته آب معدنی توسط اداره برق، آموزش و پرورش ۲۵۰ بسته پذیرای بین راهی، بنیاد شهید. امور مالیاتی و آب جنوبغرب نیز هر کدام یک خودروی پشتیبان و یک اکیپ امدادی (آمبولانس، پزشک و پرستار) توسط بهداشت و درمان نیز در این سفر و اقدامات هر دستگاه مشخص و هماهنگی‌های بین بخشی نیز صورت گرفته است.

به گفته او همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام تعهدات و حضور هستند، چرا که برگزاری باشکوه این آیین در راستای تجلیل و تجدید میثاق از مقام شامخ بزرگمردی است که پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاده و هر روز این درخت تنومند ریشه‌دارتر می‌شود.

او گفت: علاوه بر موارد فوق الذکر، بسته‌های فرهنگی با کمک اداره تبلیغات و دفتر امام جمعه نیز تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.