تخلیه ۶۵ واحد مسکونی سیل‌زده در اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تخلیه ۶۵ باب خانه مسکونی در مناطق مختلف از شهرستان‌های این استان خبر داد.

عزیز ارشادیان گفت: در پی بارش شدید باران ۶۵ خانوار در شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و مشگین‌شهر دچار آبگرفتگی شده و توسط این جمعیت امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل می گوید: از زمان آغاز بارش‌های شدید باران در مناطق مختلف استان اردبیل ۲۸۵ نفر دچار حادثه شدند که شامل ۱۲۲ نفر در شهرستان گرمی ، ۱۵۸ نفر در شهرستان بیله‌سوار و پنج نفر در شهرستان مشگین‌شهر می‌باشد.

به گفته او ، طبق گزارش دریافتی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی در این مناطق ۱۹ تیم امدادی این جمعیت متشکل از ۷۲ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری ۱۸ تیم سیلاب و یک تیم اسکان و تغذیه با ۱۹ دستگاه خودرو امدادی به یاری هموطنان شتافتند.

ارشادیان گفت: در این حادثه امدادگران هلال احمر استان با استفاده از ۲۱ دستگاه موتور پمپ لجن‌کش ضمن تخلیه آب در واحدهای مسکونی ۱۲۶ نفر از حادثه‌دیدگان را نیز به محل ایمن انتقال و اسکان دادند.

اوبا اشاره به این که امدادرسانی به سیل‌زدگان در مناطق مختلف استان هم‌اکنون نیز ادامه دارد می گوید: بطری آب معدنی ، نان ، بیسکویت ، قاشق و چنگال ، انواع کنسرو ، پتو و موکت بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نیروهای هلال احمر در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار