خوزستان به محلی ناامن برای دشمنان و مخلان امنیت تبدیل شود

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خوزستان برای مردم ایران یادآور خاطراتی از جنس مقاومت، ایثار است و باید به محلی ناامن برای دشمنان و مخلان امنیت تبدیل شود.

سردار احمدرضا رادان روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان که در اهواز برگزار شد، گفت: خوزستان برای مردم ایران و رزمندگان، یادآور خاطراتی از جنس مقاومت، ایثار، مهمان‌نوازی و تحمل سختی‌ها است.


او به مقاومت مردم خوزستان در برابر دشمن و جبهه کفر اشاره‌کرد و افزود: خوزستان حرکت به سمت پیروزی را معنا کرد و یاد داد که چگونه یک قطعه از سرزمین ما می‌تواند زیارتگاه میلیون‌ها نفر عاشق باشد.

فرماندهی کل انتظامی کشور خدمت کردن به مردم خوزستان را یک نوع توفیق الهی دانست و گفت: بی‌شک خدمت به مردم در این منطقه نماد بیشتری خواهد داشت و باید به گونه‌ای عمل کرد تا تصویر مثبتی در ذهن مردم ایجاد شود.

سردار رادان افزود: خدمت از جنس ایجاد آرامش و امنیت، نیاز واقعی همه است و مردم به آن دقت دارند لذا باید به بهترین شکل کار خدمت رسانی را انجام داد. مردم ما مستحق بهترین خدمات هستند و هر فردی در قالب مسئولیت خود باید بهترین عملکرد را داشته باشد.

او  گفت: یکی از شغل‌های پیچیده و سخت دنیا، شغل نظامی است، زیرا در همه عصر‌ها و برای همه مردم بسیار مهم است. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی انجام هر کاری ثواب است و هر چه کار سخت‌تر باشد ثواب آن بیشتر خواهد بود لذا کارکنان نیروی انتظامی باید قدر لباس خود را بدانند.

فرماندهی کل انتظامی کشور افزود: همکاران من در نیروی انتظامی، سختی‌های بسیاری می‌کشند تا مردم ما امروز در آرامش و امنیت باشند و خدشه‌ای به نظام وارد نشود.

سردار رادان  ضمن تشکر از سردار صالحی به واسطه خدمت چندین ساله در نیروی انتظامی گفت: همچنین جا دارد یک تشکر ویژه از خانواده و همسر سردار صالحی داشته باشم که نقش به سزایی در این امر داشته باشد.

او ادامه داد: در چنین شرایطی، جایگزین شدن فردی که بتواند این راه را با سرعت ادامه دهد و کاروان موفق انتظامی، امنیتی استان را جلو ببرد، بسیار سخت خواهد بود.

فرماندهی کل انتظامی کشور می‌گوید: ما برای جایگزینی سردار صالحی، سوابق افراد مختلفی را بررسی کردیم، زیرا خوزستان برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که در نهایت به این نتیجه رسیدیم تا پرچم برافراشته شده امنیت را به دست سردار میرفیضی که خود اهل خوزستان است، بسپاریم.

سردار رادان  گفت: سردار میرفیضی سوابق مختلفی را در استان خوزستان داشته همچنین در استان‌های گلستان، مازندران و قم خدمت کرده است. وقتی تقاضای جابه‌جایی او از قم به خوزستان مطرح شد بسیاری از مسئولان و علمای قم از این انتقال ناراحت بودند.

او افزود: حضور سردار میرفیضی در خوزستان، هدیه‌ای از طرف ما به مردم مقاوم خوزستان است و امیدوارم با همکاری کارکنان نیروی انتظامی، مردم و اعضای شورای تامین شاهد موفقیت‌های روزافزون نیروی انتظامی خوزستان باشیم.

فرماندهی کل انتظامی کشور اجرای دستورات فرمانده پیشین انتظامی استان را یکی از اصول اخلاق‌مداری دانست و گفت: با توجه به ظرفیت خوب پرسنل نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایر، بزرگان و مسئولان، این استان باید به محلی ناامن برای مخلان امنیت مردم شود.

سردار رادان با بیان اینکه نباید کسی از داشتن سلاح برای خدشه دار کردن امنیت مردم استفاده کند، افزود: این منطقه باید محلی برای آرامش و آسایش مردم و انجام فعالیت‌های روزمره مردم باشد تا چرخ حرکت استان به درستی جلو رود.

او  گفت: به‌زودی عملیات بزرگ اربعین را در پیش داریم و باید تلاش مضاعفی برای این موضوع داشته باشیم با این وجود وظیفه خود می‌دانیم که فرمانده انتظامی استان را بیش از قبل تقویت و کمک کنیم. فرماندهی انتظامی استان می‌تواند با همکاری شورای تامین، سنگ‌بنای امنیت را در استان برقرار کند.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی در حکمی سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی را به سمت فرمانده انتظامی استان خوزستان منصوب کرد.

پیش از این سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بود. سردار سید محمود میرفیضی به مدت پنج سال مسئولیت فرماندهی انتظامی استان گلستان را بر عهده داشت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران و فرماندهی انتظامی استان قم از دیگر سوابق سردار سید محمود میرفیضی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.