کمربندی شرق شهر قزوین در آستانه بهره‌برداری است

شهردار قزوین گفت: کمربندی شرق شهر قزوین که با افتتاح آن شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر خواهیم بود در آستانه بهره برداری قرار دارد.

مهدی صباغی شهردار قزوین در آئین افتتاح بوستان مادر و کودک قزوین که همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار شد، افزود: پروژه بوستان مادر و کودک زمان زیادی تعطیل بود که با پیگیری‌های صورت گرفته روند اجرای آن تسریع شد و امروز به عنوان چهارمین بوستان بانوان قزوین افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه به مناسبت عید سعید غدیر پروژه کمربندی یا رینگ شرقی شهر به عنوان ابر پروژه شهر قزوین افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: افتتاح این پروژه جنوب شرق را به شمال شرق شهر قزوین در عرض ۱۲ دقیقه متصل می‌کند که از مهم‌ترین نتایج آن می‌توان به کاهش ترافیک اشاره کرد.

صباغی تصریح کرد: تئاتر شهر هم از دیگر پروژه‌های مهم شهر قزوین به شمار می‌رود و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد و به این ترتیب، قزوین ششمین استان دارای تئاتر شهر خواهد بود.

این مسوول با بیان اینکه شهردار نباید سیاسی باشد بلکه باید به فکر خدمت به مردم با کمترین هزینه باشد، اظهار کرد: بوستان مادر و کودک از محل عوارض شهرداری ساخته شده و برای احداث آن ۵۵۰ میلیارد ریال و همچنین برای ابر پروژه رینگ یا کمربندی شرقی نیز یک‌هزار میلیارد هزینه شده است.

وی با بیان اینکه عمر مدیریت مسوولان بسیار کوتاه است و باید آنرا غنیمت شمرد، خاطر نشان کرد: در هر کجا که به اختلافات دامن زده شود مسائل شهری و کار مردم عقب می‌افتد، مسوولان می‌آیند و می‌روند و چیزی که باقی می‌ماند خدمت است بنابراین باید همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به شهروندان به کار بگیریم.

شهردار قزوین افزود: مجموعه مدیریت شهری قزوین دست به دست هم داده تا برای خدمت رسانی به مردم و آسایش آن‌ها کاری کنند چرا که حق مردم قزوین خیلی بیشتر از این‌ها است.

این مسوول در ادامه گفت: به زودی نیز عملیات احداث پارک ۱۸ هکتاری خانواده در قزوین آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم امروز به نشاط و شادابی نیاز دارند، یاد آور شد: باید محیط‌های سالم و تفرج‌گاه‌ها را افزایش داده و در این راستا پروژه‌های مختلفی به زودی افتتاح می‌شود و یا مراحل ساخت آن آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.