برقراری پرواز کیش به دبی پس از ۳ سال وقفه

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش از برقراری پرواز کیش به دبی پس از سه سال توقف خبر داد.

عزت‌الله محمدی  در حاشیه انجام این پرواز از فرودگاه کیش به خبرنگاران، اظهار داشت: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی کیش ایرلاین و در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

به گفته وی پرواز مسیر کیش به دبی از فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش به فرودگاه آل مکتوم دبی و بالعکس برقرار خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی کیش واقع در ساختمان فارابی، آماده فروش بلیت این مسیر پروازی است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش افزایش خطوط پروازی کیش به مقصد کشور‌های حاشیه خلیج فارس را از جمله برنامه‌های مهم و راهبردی این شرکت اعلام کرد و گفت: در تلاش برای راه‌اندازی خط پروازی به مقصد بغداد و مسقط نیز هستیم.

محمدی تصریح کرد: کیش از قطب‌های گردشگری و تجاری در ایران محسوب می‌شود و انتخاب شمار زیادی از مسافران برای سفر به آن نیازمند برقراری مسیر هوایی متعدد بوده و از این رو تدابیر لازم برای افزایش پرواز‌ها از نقاط مختلف جغرافیایی به مقصد جزیره در دستور کار قرار گرفته است.

  هم اکنون برخی از بازرگانان برای سفر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس مجبور به طی مسیر کیش به تهران و تهران به مقصد خارجی خود هستند که با راه‌اندازی پرواز‌های خارجی در زمان و هزینه این افراد صرفه‌جویی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.