مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نیز گفت: عملیات اجرای آماده سازی محور زاهدان، میرجاوه به طول۱۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیاردتومان توسط این اداره کل در دست اجراست.

ایوب کرد گفت: روکش آسفالت این محور در راستای سفر ایمن کاربران جاده‌ای و سهولت تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته نیز ایمن سازی محورفوق، شامل خط کشی، نصب تابلو اطلاعاتی زائرین، لکه گیری و روکش آسفالت انجام شد که خوشبختانه در ایام اربعین شاهد هیچ گونه تصادفی در این محور نبودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: محور زاهدان به میرجاوه ۸۵ کیلومتر است و پایانه مرزی میرجاوه به عنوان مرز ورودی زائرین پاکستانی در شمال استان در نظر گرفته شده است.

کرد در پایان یادآورشد:با توجه به ویژگی شاخص جاده‌های استان سیستان و بلوچستان که یکی از محور‌های اصلی ترانزیت کالا و مسیر اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) است عملیات روکش آسفالت محور‌های شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

برچسب ها: راهداری ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار