۱۰۱۵ نفر در سیستان و بلوچستان متقاضی دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن شدند

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۱۵ نفر در این استان برای دریافت تسهیلات خود مالکی طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند.

ابوالفضل مهدیار گفت: بیشترین ثبت نام کنندگان خودمالکین با ۹۶۷ نفر به شهرستان زاهدان اختصاص دارد.

وی افزود: در قالب این طرح میزان تسهیلات پرداختی به هر واحدطبق شرایط از قبل تعیین شده ۳۵۰ میلیون تومان برای مرکز استان و ۳۰۰ میلیون تومان برای سایر شهرستان‌ها بوده که براساس پیشرفت فیزیکی طرح در چهار گام به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اعلام اینکه کارمزد این تسهیلات ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت آن ۲۰ ساله است، افزود: در این طرح خودمالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ثبت نام برای اخذ تسهیلات خودمالکین در استان همچنان ادامه دارد، افزود: هم استانی‌های گرامی می‌توانند در سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir ثبت نام کرده و از این فرصت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه خود مالکین می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین مورد نظر جهت دریافت وام اقدام کنند، گفت: در این نوع از تسهیلات، بررسی فرم «ج» و سابقه مالکیت و استفاده از تسهیلات یارانه‌ای مطرح نیست.

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات بانکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار