اطلاع رسانی به شخص مالک مشمول حکم تخریب

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: لازم است شهرداری به مالکانی مشمول حکم تخریب اطلاع رسانی کند تا با مراجعه به شهرداری حکم تخریب را به جریمه تبدیل کنند.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزدگفت:  قانون حکم تخریب به جریمه تا پایان آذر ماه، شامل املاک مشمول حکم تخریب خواهد شد و با توجه به اینکه بعد از این تاریخ دیگر قابلیت تمدید را نخواهد داشت لازم است تا مالکین مشمول حکم تخریب از این قانون مطلع گردند و نسبت به رفع تخلف ملک خود اقدام نمایند.

 رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه امکان دارد هنوز تعداد زیادی از مالکین مشمول حکم تخریب از این قانون بی اطلاع باشند، افزود: این موضوع باید بصورت گسترده‌تر در تبلیغات شهری شهرداری یزد نیز قرار بگیرد و شهروندانی که مشمول می‌شوند در اسرع وقت به شهرداری مراجعه کنند.

او در خصوص تبدیل رأی تخریب به جریمه گفت: احکام پرونده ساختمان‌هایی که به دلیل تخلف در سال‌های گذشته برای آن‌ها حکم تخریب صادر شده، اما به نحوی برای رفع تخلف اقدام کرده اند، بار دیگر در کمیسیون ویژه ماده ۱۰۰ بررسی و در صورت امکان، حکم تخریب به جریمه تغییر می‌یابد.

سیفی تاکید کرد: این اقدام فقط برای ساختمان‌های که به هر نحوی تخلف آن‌ها رفع شده است، اجرا خواهد شد و بر تمامی رأی‌های تخریب، صدق نمی‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار