آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در زنجان به مناسبت دهه کرامت

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان از آزاد سازی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت دهه کرامت از سطح زندانهای این استان خبرداد.

علاءالدین کریمی با اشاره به آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در زنجان به مناسبت دهه کرامت گفت: ۱۰ نفر از زندانیان آزاد شده در این مدت مرد و ۲ نفر از آنها خانم بودند.

وی با اشاره به جشن گلریزان امسال با قدردانی از هم استانی هایی که در این جشن حضور پر رنگی داشتند، اظهار کرد: خیران مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال در این جشن به ستاد دیه استان کمک کردند که تاکنون از این محل تعداد ۵۶ نفر از زندانهای استان آزاد شده اند.

کریمی با بیان اینکه تعداد زندانیان جرائم غیرعمد شناور است، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته با کمک خیران زنجانی زمینه آزادی ۲۳۹ زندانی جرائم مالی غیر عمد مهیا شد که میزان بدهی آنان ۴۶ میلیارد تومان بود.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان زنجان با قدردانی از کمک های نوع دوستانه هم استانی‌ها از عموم خیرین خواست برای مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک های خود را به ستاد دیه استان به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶، شماره کارت ۳۶۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره شبا ir ۶۸ ۰۱۷۰ ۰۰۰۰ ۰۰۲۲ ۴۱۳۷ ۳۹۷۰ ۰۶ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.