برگزاری مراسم ازدواج ۳۱۳ زوج بسیجی و ورزشکار استان کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری مراسم ازدواج ۳۱۳ زوج بسیجی و ورزشکار استان، با عنوان جشن وصال در کرمانشاه خبر داد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم با حضور مسئولان سپاه نبی اکرم (ص) استان، با اشاره به رویکرد‌های مثبت این دو دستگاه در پیگیری مسائل جوانان، گفت : امیدواریم با همکاری و هم افزایی، مراسم جشن ازدواج ۳۱۳ زوج جوان استان کرمانشاه در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به بهترین شکل ممکن برگزار شود. 

حاتمی از آمادگی ورزش و جوانان استان برای توانمندسازی زوج‌های جوان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در راستای کمک به ازدواج پایدار خبر داد.

خدمت به مردم و جوانان، مدال افتخار است

قنبری جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: خدمت به مردم و بویژه جوانان مدال آور افتخاری است که باید آن را پاس بداریم و در جهت خدمتگذاری از این فرصت‌ها غافل نباشیم.

وی تلاش برای حل مشکلات مردم را همیشگی دانست و گفت: هر کس در هر مقام و جایگاهی که هست باید برای خدمت به مردم نهایت تلاش را بکند.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های جوان با همکاری ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی و هم افزایی که در این راه ایجاد شده ارزشمند است.

 قنبری سپاه را در کنار مردم و خدمتگذار آن‌ها در خدمات رسانی و کاهش محرومیت‌ها ذکر کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار