سازمان دامپزشکی کشور:

تمامی مرغ‌های موجود در بازار سالم هستند

سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مرغ‌های موجود در بازار از نظر بهداشتی سالم بوده و در موعد خود به کشتارگاه ارسال می‌شوند.

سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال درج شایعاتی تاسف بار به نقل از مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ضمن تکذیب ادعای شایعه شده به نقل از وی اعلام می‌شود که چنین اظهار نظری انجام نشده و از اساس کذب است.

هر گونه اقدام غیر بهداشتی توسط دامپزشک مسئول فنی بهداشتی گزارش و از ورود آن به بازار جلوگیری خواهد شد، بنابراین تمامی محصولات پروتئینی که به بازار عرضه می‌شوند، کاملاً تحت نظارت بهداشتی می‌باشند و مردم با خیالی آسوده مصرف کنند.

سازمان دامپزشکی کشور بر خود لازم می‌داند، برای ایجاد آرامش و صیانت از سلامت مردم عزیز، ناشران و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه را بابت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی و مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۰:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
وقتی دولت به ظاهر انقلابی هیچ قدرتی در کنترل بازار اقلام و مواد مورد نیاز زندگی و مصرفی مردم را ندارد چنین شایعاتی می تواند دلالان و سود جویان را زمین گیر کند تا سود کمتری از آشفته بازار بدست آورند و یا لااقل از چنین اقلام که مربوط به سفره مردم است دست بکشند.
آخرین اخبار