وزیر اطلاعات:

وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد

حجت الاسلام خطیب گفت: مجموعه وزارت خارجه عملاً در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور گفت: شما (سفرا) پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرز‌ها هستید که جمهوری اسلامی ایران را در دنیا با شما می‌شناسند.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های مهم دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی هم‌افزایی و همگرایی در دیپلماسی رسمی، عمومی و پنهان بوده است که نتایج قابل قبولی به همراه داشته است و امروز نتایج مثبت آن را در ارتباط با کشور‌های مختلف شاهد هستیم که این اقدامات امنیت پایدار‌تری را برای کشور به همراه دارد.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: وزارت خارجه امسال، سال پرکاری را خواهد داشت و برای اینکه بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد کشور و امید‌زایی و نشاط‌آفرینی مردم و ایجاد یک فضای مثبت در سطح جهانی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.

حجت الاسلام خطیب گفت: باید تلاش جدی‌تری صورت بگیرد تا تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌هایی که در سفر‌های آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم به کشور‌های مختلف انجام شده است، اجرایی شود؛ تا سهم به‌سزایی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم داشته باشد. 

وی بیان کرد: مجموعه وزارت خارجه عملاً در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، که می‌تواند در ایجاد فضای پیشرفت، توسعه و ارتقاء اقتصادی کشور نقش مؤثری داشته باشد.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن قطعاً به دنبال براندازی است و اساساً از براندازی هم کوتاه نخواهد آمد و براندازی را در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی دنبال می‌کند که با عنایات خداوند منان، رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همراهی مردم و هم‌گرایی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و جامعه اطلاعاتی دشمن در رسیدن به مقاصد خود با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام خطیب در پایان تأکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط، حل مشکلات، دغدغه‌ها و نگرانی‌های ایرانیان مقیم و مهاجرت را در اولویت قرار دهند و وزارت اطلاعات آمادگی لازم را برای حل مشکلات این عزیزان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۴:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
وزارت امور خارجه وظیفه اش در زمان عدم جنگ باندازه وزارت دفاع سنگین و طاقت فرساست. ولی. وزارت امور خارجه باید این را نصب العین خود قرار دهد که نه امریکا و نه هوادارانش هرگز جرات حمله به ایران را نخواهند داشت و اگر روزی چنین خطایی از کسی سر بزند وزارت دفاع سینه اش ستبر و سپر بلا خواهد بود بدون اینکه خم به ابرویش بیاورد. نیازی به نگرانی در هیچ موردی نیست گر چه کار وزارت خارجه آسان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
وزارت ارشاد تو خط مقدمه نه خارجه
آخرین اخبار