وعده رئیس جمهور به دانش آموزان دهستان لانو عملی شد

در سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به مرز ماهیرود، وعده رئیس جمهور به دانش آموزان دهستان لانو تحقق یافت.

در سفر اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به مرز ماهیرود، وعده رئیس جمهور به دانش آموزان دهستان لانو نیز محقق شد.

پیرو سفر رئیس جمهور و هئیت همراه به روستا‌های دهستان لانو، قول یک دستگاه مینی بوس به سرویس مدرسه دانش آموزان روستا‌های دهستان از خوشاب به لانو داده شد.

در سفر اشرفی از مرز ماهیرود، این دستگاه مینی بوس که از طرف منطقه ویژه اقتصادی برای سرویس مدارس دهستان لانو تهیه شده بود، در اختیار شورای اسلامی بخش مرزی درح قرار گرفت.

رئیس جمهور صبح جمعه ۲۵ آذر پارسال در دومین روز سفر استانی به خراسان جنوبی در دهستان لانو بخش دُرح شهرستان مرزی سربیشه حضور یافت و با مردم این منطقه دیدار کرد.

آیت الله رئیسی که به همراه شماری از اعضای هیئت دولت در نخستین سفر دور دوم سفر‌های استانی دولت به خراسان جنوبی آمد، در ادامه این سفر دو روزه با بالگرد راهی مناطق مرزی استان شد و با حضور در جمع مردم دهستان لانو، با آنان گفتگو کرد.

رئیس جمهور از کارگاه حوله‌بافی در لانو نیز بازدید کرد که در این بازدید یکی از بانوان از آیت الله رئیسی درخواست تأمین جهیزیه برای دخترش را داشت و این درخواست در کمتر از پنج روز محقق شد.

علاوه بر تأمین جهیزیه برای دختر این بانو برای ۱۰ نوعروس دیگر مناطق مرزی شهرستان سربیشه نیز هدیه رئیس جمهور تأمین و ارسال شد.

همچنین پرداخت عواید حاصل از سوخت مرزنشینی از درخواست‌های مرزنشینان خراسان جنوبی بود که رئیس جمهور در دیدار‌های مردمی برای پیگیری این درخواست قول مساعد داد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه چهار شهرستان مرزی این استان در مجاورت کشور افغانستان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.