اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در آذربایجان شرقی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها گفت: در استان آذربایجان ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها اهدا شد.

محمد جواد فولاد مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد استان وکشور در تبریز با هدف شفاف سازی در مشارکت مردم در برنامه‌های اجتماعی دید عموم باشد.

وی افزود: این نمایشگاه بمناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) و با هدف اعتماد سازی بیشتر مردمی برگزارمی شود و بصورت چرخشی در کل کشور برگزار خواهد شد.

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه ۹۳۰ شعبه از این بنیاد در سطح کشور فعال است که باحضور ۱۰۲۴ نفر کادر در حال خدمت رسامی هستند و ۲۱ هزار ایتام نیز مورد حمایت این بنیاد هستند.

محمد جواد فولاد تحقق فرامین مقام معظم رهبری در بخش تحکیم بنیان خانواده، فرزند اوری، کاهش آسیب هایاجتماعی و افزایش اشتغال، آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، برگزاری مواکب کربلا در اربعین حسینی، را از اهم اقدامات بنیاد برشمرد که در سطح کشور اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: افزایش کمک‌های مردمی و خیران با توجه به وضعیت اقتصادی بسیار چشمگیر بوده و بین ۳۰ الی۵۰ درصد در جذب کمک‌های مالی شاهد افزایش هستیم و نقش این بنیاد در حمایت از سایر نیازمندان در راستای فقرزدایی بسیار تاثیرگذار است.

استاندار اذربایجان شرقی بنیاد بین تلمللی خیریه آبشار عاطفه‌ها را مردمی‌ترین نهاد در سطح کشور دانست که باحضور خیران در جهت کمک رسانی به مستمندان و دستگیری از نیازمندان تلاش می‌کنند.

رضوی خرم افزود: امروز یک ایران را در استان خود می‌بینیم که عملکرد‌ها و محصولات خودشان به نمایش گذاشته اند، نمایشگاهی که نشان از هم افزایی است و این نهاد مردمی به بلوغی رسیده که در ایران اسلامی نقش برجسته ایداشته است.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین برند تبریز خیران هستند که به برکت فعالیت ان‌ها معتاد متجاهر و یا تکدی گری وجود ندارد ودر مناسبت‌های مختلف اسلامی، دینی و انقلابی این مجموعه جزو پیشروترین هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.