اجتماع مردمی بسیجیان، رزمندگان با شعار امام و شهدا در خوانسار

اجتماع مردمی بسیجیان، رزمندگان و آحاد مردم خوانسار با شعار به یاد امام و شهدا در امام زاده احمد (ع) این شهرستان برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: آمریکا بزرگ‌ترین جنگ روانی تاریخ بشریت را با استفاده از ۲۰۰ رسانه ماهواره‌ای و هزاران کانال و سایت مجازی با زبان فارسی و گویش‌های محلی بر کشور ما و ارزش‌های اسلامی تحمیل کرده است.


سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی افزود: یک جنگ روانی بی سابقه علیه کشور ما شکل گرفته و برخی از مردم ما ذهن و دلشان به اشغال دشمن درآمده است و این خرمشهر اشغال شده جنگ نرم است و نباید تسلیم شد.


او زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ادامه دادن راه آن‌ها را بهترین سلاح مبارزه با جنگ نرم عنوان کرد و گفت: فرصتی است برای تجدید میثاق برای انتقال فرهنگ شهدا به نسل‌های جدید و آینده سازان کشور که آینده کشور و نظام ما از آن آن‌ها است.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا در تمام کشور‌های اطراف ما، با صرف هزینه هفت هزار میلیارد دلاری مستقر و نتوانست با سلاح و جنگ مسلحانه به‌سوی کشور ما بیایدو با طراحی جنگ نرم تلاش می‌کند منطق شهادت و ایمان را از جوانان ما بگیرد.


تجلیل از جانباز ۷۰ درصد مجتبی شاه محمدی و دیدار با خانواده شهید متوسلی از دیگر برنامه‌های حضور سردار نقدی در اجتماع مردمی بسیجیان در خوانسار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.