جشن نسیم مهر در شهرستان دورود برگزار شد

جشن نسیم مهر برای حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان دورود برگزار شد.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های لرستان در این مراسم، جشن نسیم مهر و حمایت از خانواده‌های زندانیان را از برکات نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در این مراسم گرد هم آمدیم تا اعلام کنیم ما مسئولین و خیرین در کنار خانواده‌های زندانیان هستیم.

او افزود: این باعث افتخار است که در نظامی خدمت می‌کنیم که نهاد‌هایی مانند کمیته امداد، سازمان بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام، نهاد مقدس سپاه پاسداران، انجمن حمایت از زندانیان و همه و همه برای مردم و در راستای کرامت انسانی آحاد جامعه تلاش می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و کمک‌های شبانه‌روزی و خیرخواهانه مددکاران و خیرین، فلسفه جشن نسیم مهر را برپایی جشن برای این خدمت‌رسانی‌ها دانست.

کشوی از مقامات اجرایی و قضائی شهرستان دورود دعوت کرد تا بیش از پیش در کمک به انجمن حمایت از زندانیان و امورات مربوط به خانواده‌های زندانیان شهرستان دورود سهیم باشند.

او اظهار داشت: از سال ۹۸ تا کنون هزار و ۸۵۰ زندانی بدهکار مالی در لرستان آزاد شده‌اند که سهم زندان دورود در یک سال گذشته ۴۵ نفر بوده‌است.

مدیرکل زندان‌های لرستان سپس از اقدامات مدیر عامل سابق انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دورود تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای آقای مدیر عامل جدید انجمن حمایت شهرستان، بیان کرد: با توجه به پتانسیل موجود در شهرستان دورود، از انجمن حمایت انتظار می‌رود با ورود به مسائل اقتصادی از این ظرفیت در راستای دستورالعمل‌های انجمن، بهره ببرد.

در ادامه مراسم، سوری رئیس دادگستری شهرستان دورود با اشاره به آیات قرآن، کمک‌های خیرین را مهر آفرین دانست و عنوان کرد: راه‌های مختلف و متفاوتی برای انجام این‌گونه کار‌های خیر وجود دارد.

او ضمن بیان مشکلات اجتماعی خانواده‌های زندانیان، عنوان کرد: آزادی یک زندانی می‌تواند بخش اعظم مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند.

سوری اضافه کرد: مجموعه قضائی شهرستان دورود تعامل خوبی با زندان دورود در راستای استفاده از ارفاقات قانونی داشته است.

در پایان این مراسم از تعدادی از فرزندان موفق زندانیان و همچنین تعدادی از خانواده‌های زندانیان تجلیل شد.

 

برچسب ها: جشن ، زندان ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار