رقابت ۲۰۷۵ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری دهمین دوره آزمون سراسری استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

علی منصفی راد  گفت: دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، صبح امروز، جمعه ۱۲ خرداد ماه، همزمان با سراسر کشور و با حضور ۲ هزار و ۷۵ داوطلب در استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در استان سمنان در دو حوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شد، یک هزار و ۱۰۳ نفر از شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان در حوزه امتحانی سمنان، و ۹۷۲ نفر از شهرستان های دامغان، شاهرود و میامی در حوزه امتحانی شاهرود به رقابت پرداختند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌ و شرکت‌ دولتی) برگزار شد، سهمیه استان سمنان در این آزمون استخدامی ۱۱۵ نفر است که در ۷ دستگاه اجرایی استان پس از برگزاری آزمون و انجام مراحل قانونی جذب کار خواهند شد.

منصفی راد اضافه کرد: اداره کل امور مالیاتی استان با ۵۷ نفر، اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان با ۲۵ نفر و مرکز تحقیقات، آموزش و تروریج کشاورزی با ۱۳ نفر بیشترین سهمیه جذب نیروی انسانی را دارند، همچنین تعداد ۹ نفر در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، ۴ نفر در اداره کل گمرک استان، ۴ نفر در پزشکی قانونی و ۳ نفر در پست بانک استان پش از برگزاری آزمون جذب می شوند.

وی یادآور شد: فرایند ثبت نام از اواخر فروردین ماه امسال از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir  انجام شد و نتیجه آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار