سیر نشدن؛ بیشترین چالش افراد چاق برای رسیدن به تناسب اندام

یک فوق تخصص گوارش گفت: رژیم غذایی سالم برای پیشگیری از انواع بیماری‌ها بسیار مهم است.

زمانی گفت:  بهترین نوشیدنی همیشه آب است، قطعا نوشابه سرشار از قند است و می‌تواند باعث چاقی شود و برای بسیاری از بیماری از جمله گوارش می‌تواند مضر باشد.

این فوق تخصص گوارش افزود: بیشترین چالش افراد چاق یا دارای اضافه وزن برای رسیدن به تناسب اندام، سیر نشدن است.

او ادامه داد: وقتی افراد چاق یا دارای اضافه وزن به ما مراجعه می‌کنند می‌گویند از این کمتر نمی‌توان خورد! در حالی که مطمئنا این افراد تحرک کمتری نسبت به غذایی که مصرف می‌کنند دارند، ما همیشه می‌گوئیم میان میزان ورودی غذا و سوخت و ساز بدن باید تعادل برقرار باشد یا باید مقدار غذایی که می‌خورند را کم کنند یا تحرکشان را افزایش دهند تا چربی‌های ذخیره شده در بدنشان استفاده شود و بتوانند لاغر کند و از بروز بیماری‌ها پیشگیری کند.

زمانی اظهار کرد: رژیم غذایی سالم برای پیشگیری از انواع بیماری‌ها بسیار مهم است، رژیم غذایی سالم، رژیمی است که گوشت خیلی زیادی نداشته باشد، نمک و چربی کمتری داشته باشد، اما در عوض سرشار از مواد پروفی، میوه و سبزی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
نون جو بهترین رژیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
بهترین روش خوردن صبحانه مفصل ( در حد ناهار ) و حذف ناهار است .صبحانه تا شام هم با خوردن مقدار خیلی کمی تنقلات سنتی مثل نخود و کشمش و گردو و خوردن دمنوش ها و کمی چای کمرنگ گرسنگی نخواهید داشت .چون فاصله صبحانه تا شام حدود 10 ساعت هست خود بخود چربی های اضافه مصرف و چربی جدیدی هم تولید نمی شود .در حقیقت بدن نمیتواند غذاهای خورده شده در 3 وعده را مصرف کند در نتیجه مقدار اضافی را بصورت چربی ذخیره میکند که باعث چاقی می شود .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۲:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
90 کیلو وزن دارم. 9 ماه ورزش می کنم. متاسفانه از غذام کم نکردم. یک کیلو وزن کم کردم. ولی احساس سلامت و شادابی می کنم. چربی ها کم کم داره آب می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
برای سیرنگهداشتند بهترین روش بيسکوئيت ساقه طلایی هست برارژیم گرفتن عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
نخود بو داده بهترین سیر کننده است ته دل آدمو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
پمپ باده
آخرین اخبار