جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

 هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

سردارنوری با بیان اینکه هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم، گفت: امروز نیروی زمینی سپاه از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور حضوری مقتدرانه دارد و فرصت هرگونه تعدی را از دشمن گرفته است.

سردار سرتیپ پاسدار روح‌الله نوری در آیین معارفه و تکریم فرمانده تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) در خوزستان گفت: تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) از آمادگی یگانی شایسته‌ای برخوردار بوده و از یگان‌های زرهی به روز و پیشرفته نیروی زمینی سپاه است.

او با اشاره به اینکه تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) یادگار شهدای گرانقدر خوزستان در دوران دفاع مقدس است، افزود: مردم ما در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، انقلابی‌ترین و عزیزترین جوانان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان و پاسداران حریم ولایت و مردم ایران اسلامی در اهتزاز قله‌های رفیع پیشرفت و عزت بماند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با یادآوری خاطرات ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: ۱۰ سال بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به ملکوت اعلی پیوست و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تا به امروز هدایت انقلاب اسلامی را پذیرفتند؛ خداوند را شاکریم به فضل پروردگار دستاورد‌های بی نظیری داشته است.

سردار نوری  با تاکید بر اینکه آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است، افزود: پاسداران پای کار اسلام و انقلاب در نیروی زمینی سپاه با به‌کارگیری جنگ افزار‌های مدرن، پهپادها، موشک‌های نقطه زن، فناوری اطلاعات و ارتباطات گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان هستند تا هیچ گونه گزندی به مملکت نرسد.

او  با بیان اینکه هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم در ادامه گفت: امروز نیروی زمینی سپاه از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور حضوری مقتدرانه دارد و فرصت هرگونه تعدی را از دشمن گرفته است؛ بنابراین باید قدر این همه دستاورد‌های نیروی زمینی سپاه را بدانیم و از طرفی دیگر، روز به روز این مهارت، آموزش و انضباط فردی و عملیاتی را ارتقا دهیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: جنگ‌های شناختی امروز دشمن دست و پا زدن و تلاشی بی فایده است که به نابودی کامل آن‌ها منجر می‌شود و به خاطر آن است که در عرصه نظامی شکست خوردند و تاریخ این کشور بیانگر این نکته است که مردم ما در مقابل دسیسه‌های اجنبی، وحدت خود را حفظ می‌کنند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا نیز در آئین معارفه و تکریم فرمانده تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) در خوزستان گفت: تیپ زرهی حضرت حجت الله تعالی فرجه الشریف از یگان‌های موفق و برجسته نیروی زمینی سپاه است که در سال‌های متمادی مأموریت‌های ابلاغی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه کربلا را در سیل، کرونا، رزمایش‌های نظامی - ترکیبی، مأموریت‌های دفاعی و امنیتی نقاط مختلف کشور به نحو مطلوب انجام داده است.

او  افزود: تیپ زرهی حضرت حجت (عج) یادآور رشادت‌های شهدای گرانقدری مثل سردار شهید حاج هادی کجباف و سردار شهید جبار دریساوی است که دلیرانه در دفاع از حرم جنگیدند و شهر حلب را نجات دادند و از چنگال شوم داعش حفظ کردند.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: ما رزمندگان سپاه اسلام در خوزستان، امسال در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، به یاد ۲۳ هزار شهید به خون نشسته و ۷۷ شهید مدافع حرم خوزستان با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت و اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون، سرباز جان بر کف فرمانده معظم کل قوا هستیم.

در پایان این مراسم از زحمات سردار عبدالعلی صفری فرمانده سابق تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف تکریم و سرهنگ پاسدار جواد شمسی به عنوان فرمانده جدید تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار