ماجرای قطعی ۱۱ ساعته برق دربیمارستان رازی اهواز چه بود؟

قطعی ۱۱ ساعته برق در منطقه امانیه اهواز بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مدیریت بیمارستان رازی، روز پر چالشی را برای بیمارستان رقم زد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: قطعی ۱۱ ساعته برق در منطقه امانیه اهواز بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مدیریت بیمارستان رازی، روز پر چالشی را برای بیمارستان رقم زد.

سید سعید آزنده اظهار کرد: از ساعت ۵ صبح پنجشنبه ۱۱ خردادماه بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مدیریت بیمارستان رازی، برق این مرکز مهم درمانی قطع شد.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز در خصوص قطعی برق روز گذشته بیمارستان رازی و دو منطقه اهواز گفت:از ساعات ابتدایی صبح روز گذشته به دلیل بالا رفتن سطح ولتاژ یکی از ایستگاه های شهر اهواز رله های محافظتی عمل‌ کرده و باعث خاموشی شدند. 

وی افزود: این اشکال فنی باعث شد تا در بخشی از دو منطقه امانیه و کیانپارس اهواز با خاموشی مواجه شویم.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز در خصوص قطعی برق طولانی مدت بیمارستان رازی اهواز گفت: پس از خاموشی رخ داده، بار خطوط منتقل شد اما خط بیمارستان رازی دچار اشکالاتی بود که علی رغم انجام اقدامات برای وصل شدن مجددا با مشکل فنی مواجه می شد. 

شکرخدایی ادامه داد: این اشکالات فنی باعث شد تا در بازه های زمانی برق بیمارستان و مناطق اطراف آن قطع شود اما با تلاش انجام شده مشکل حل شد. 

وی گفت: هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در مناطق شهر اهواز در دستور کار نیست و قطع برق به دلیل برخی اشکالات فنی بود که حل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار