معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا :

انقلاب حضرت روح الله منجر به ظهور موعود خواهد شد / سه هزار گلستانی به مراسم مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گفت: امام خمینی (ره) با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و الگوبرداری از نهضت سرخ عاشورا علم قیام علیه مستکبران عالم را برافراشت.

سرهنگ پاسدار باقر رحمانی رییس ستاد ارتحال امام (ره) سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: حضرت امام خمینی (ره) با ویژگی‌های معنوی، رفتاری و اخلاقی فوق العاده برجسته یک شاکله حاکمیتی ۲۵۰۰ ساله سلطنتی را از میان برداشتند و در جهانی دو قطبی یک مدل جدید حکمرانی بر مبنای تعالیم مکتب اسلام ناب محمدی ارائه دادند.

او افزود: حضرت امام خمینی (ره) با توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار و الگوبرداری از نهضت سرخ عاشورا علم قیام علیه مستکبران عالم را برافراشت تا راهی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایجاد کردند تا به سرمنزل رسانیدن این نهضت ادامه خواهد یافت تا ان شا الله این انقلاب منجر به نابودی رژیم صهیونیستی و ظهور منجی عالم بشریت شود.

رحمانی گفت: با وجود وقفه سه ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور و سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مرقد مطهر حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد و نزدیک به ۳ هزار گلستانی برای شرکت در این مراسم اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.