ارتباط مستقیم با رئیس کل دادگستری مازندران

سامانه ارتباط مستقیم با رئیس کل دادگستری مازندران راه اندازی شد.

روابط عمومی دادگستری کل مازندران اعلام کرد:مردم مازندران، می‌توانند گزارش‌های مردمی، نظرات و پیشنهاد‌های خود را به صورت مستقیم برای رئیس کل دادگستری استان مازندران ارسال کنند.

مردم استان از این پس قادر خواهند بود از طریق ارسال پیامک و یا ارسال پیام در پیام رسان ایرانی "ایتا" با شماره تلفن ۰۹۱۱۹۵۵۰۱۴۷ به صورت مستقیم و بی واسطه، موارد مورد نظر خود را برای رئیس کل دادگستری مازندران ارسال کنند.

پیام‌های ارسالی از سوی مخاطبین، مستقیماً توسط رئیس کل دادگستری استان مازندران مشاهده و در صورت لزوم جهت پیگیری به واحد‌های مربوطه ارجاع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی تاجفعر
۰۵:۵۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
با سلام و عرض ادب . جناب آقای ریس کل دادگستری مازندران . بنده مستاجری هستم که با 3 نفر موجر مواجع هستم که هرکدام یک دستور به بنده مستاجر میدهند . آخریش که چند روز پیش از خارج تشریف آوردند نیم ساعت با ایشون آشنا شدم از بنده خواست که بعد 9 سال مستاجر ایشان بودن منزل را تخلیه کنم وگرنه حکم تخلیه خواهد گرفت . . بنده از ایشون یکماه فرضت خواستم و حتی گفتم حاضرم محضری هم به شما بدم که پاشم ولی قبول نکردند و ظرف 3 روز به کلانتری محل برای اجراش رفت . بنده از جنابعالی خواهش میکنم به قاضی های محترم ساری سفارش بفرمایید از مستاجر هم سوالی و جوابی کنند شاید حق با مستاجر باشد و بعدآبروی مستاجر را ببرند . بنده تحت عمل جراحی قرار گرفتم و حتی راه رفتن زیاد هم منع شدم البته این به موجر ربطی نخواهد داشت ولی بنده که پارتی ندارم که سفارشی از طرفم شود بخاطر خدا رحم و کمی مهربانی و یک ماه فرضت حق بنده نیست . منکه به شکر خدا راه کلانتری پاسگاه را بلد نیستم و با آبرو زندگی کردم