مسوول امور اردویی راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: پنج هزار زائر از قزوین به مناسبت سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور می‌یابند.

سرهنگ پاسدار حمدالله آشوری مسوول امور اردویی راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) استان در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال با برگزاری نشست‌های متعدد، هماهنگی لازم برای اعزام زائران از سراسر استان به به مرقد امام خمینی (ره) انجام شده است.

وی، هدف اصلی از این اردوی معنوی را گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان احیاگر ارزش‌های والای اسلامی در جامعه و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مسوول امور اردویی راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: به همین منظور ۱۲۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شده است که از بامداد روز چهاردهم خرداد حرکت خود را آغاز می‌کنند و پیش از مراسم در مرقد امام راحل خواهند بود.

این مسوول با بیان اینکه ثبت نام زائران از ۱۰ خرداد با همکاری بسیج مساجد، محلات و سایر اقشار بسیج در حال انجام است، تاکید کرد: یک هزار و ۷۵۰ نفر از شهر قزوین برای مراسم ارتحال امام (ره) اعزام خواهند شد و برنامه ریزی‌های لازم برای رفت و آمد این افراد انجام شده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند، تاکید کرد: همه زائران بیمه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.