تاکید سخنگوی حماس بر لزوم مقابله با کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بر لزوم مقابله با توطئه دشمن صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی تاکید کرد.  

پایگاه اینترنتی خبرگزاری شهاب نوشت: عبداللطیف القانوع با اشاره به اینکه ملت فلسطین در همه جبهه‌ها در برابر تلاش‌های اشغالگران برای یهودی سازی مسجد الاقصی هوشیار هستند تاکید کرد اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی مسجد الاقصی در چارچوب ساخت معبد خیالی هیکل صورت می‌گیرد.

عبداللطیف القانوع روز گذشته (جمعه) با مشارکت در تظاهرات حمایت از قدس و مسجد الاقصی گفت نمی‌توان به دشمن صهیونیستی اجازه اجرای طرح‌های خود یعنی تقسیم مکانی یا زمانی مسجد الاقصی را داد. 

وی تاکید کرد عملیات قهرمانانه در کرانه باختری، امتداد مقاومت در غزه و مقاومت ساکنان قدس برای خنثی کردن طرح‌های اشغالگران است.

سخنگوی حماس با تاکید بر اینکه چالش‌های مسجد الاقصی نیازمند فعالیت گسترده کشور‌های عربی برای کمک به قدس است گفت کمک به مسجد الاقصی نه فقط وظیفه ملت فلسطین، بلکه وظیفه همه مسلمانان و ملت‌های عرب است.

از سوی دیگر باسم زعاریر نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد همه تلاش‌های اشغالگران برای یورش به مسجد الاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن، به لطلف تلاش‌های ملت فلسطین و اراده قوی آن‌ها محکوم به شکست است.

زعایر افزود ملت فلسطین دیر یا زود دشمن صهیونیستی را شکست خواهد داد و از آمادگی و قدرت کافی برای حفظ ماهیت اسلامی مسجد الاقصی برخوردار است.

نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین افزود: ملت فلسطین می‌داند که همه تلاش‌های اشغالگران از جمله برگزاری راهپیمایی پرچم و یورش‌های مکرر به مسجد الاقصی با هدف مشروع سازی سلطه بر مسجد الاقصی صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار