محافل صهیونیستی اذعان کردند:

تهدید کردن ایران نوعی اعتراف به اشتباه بودن خروج آمریکا از توافق هسته‌ای است

محافل صهیونیستی می‌گویند تهدیدات تل آویو علیه ایران نوعی اعتراف به اشتباه بودن خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی المنار لبنان، با توجه به سخنان مطرح شده درباره پیشرفت سریع برنامه‌های هسته‌ای ایران و غنی سازی اورانیوم در این کشور، رژیم صهیونیستی تهدیدات خود را ضد ایران افزایش داده است، اما جریان‌های صهیونیستی که همواره این مسائل را پیگیری می‌کنند بر این باورند که این تهدیدات تکراری است و نتیجه احساس ناامیدی اسرائیل پس از درز اطلاعاتی از تلاش واشنگتن برای دستیابی به توافق مرحله‌ای با تهران است.

نیر دفوری گزارشگر نظامی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی  در این رابطه گفت:  تهدیدات اسرائیل شدت گرفته است این تهدیدات پس از نگرانی‌های شدید از پشت کردن آمریکا به اسرائیل و رسیدن به توافق هسته‌ای مرحله‌ای با ایران مطرح شد.

عمیدای شتاین خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به خبر توافق هسته ای مرحله ای آمریکا با ایران  گفت: گزارش‌ها حاکیست دولت جو بایدن می‌خواهد توافق هسته‌ای با ایران که با توافق قبلی اختلاف داشته باشد، برقرار کند. این توافق جدید احتمالی مقامات اسرائیلی را نگران می‌کند، زیرا به اعتقاد آن‌ها همه چیز را در اختیار ایران خواهد گذاشت.

المنار در ادامه افزود:  تل آویو طبق عادت تلاش می‌کند بر همه طرف‌ها از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی به همه شیوه‌ها فشار وارد کند تا بیانیه‌های شدیداللحنی در محکومیت ایران، صادر کند. چنانچه گیلی کوهن خبرنگار سیاسی کانال ۱۱ تلویزیون رژیم می گوید: اسرائیل منتظر نشست شورای حکام آژانس در هفته آینده در وین باقی خواهد ماند. نگرانی اسرائیل از این است که آژانس نسبت به ایران در زمان بسیار حساس برای اسرائیل سست شود.

ایهود اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: شکست اسرائیل زمانی رخ داد که موفق شدیم رئیس جمهور سابق آمریکا را قانع کنیم که از توافقنامه هسته‌ای ایران خارج شود. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داشتیم این توافق هسته‌ای از سوی ایران هیچگاه نقض نمی‌شد، اما بدون شک همه جریان‌هایی که از موضوع پرونده ایران نگران هستند توافق نظر دارند که این مسئله یک اشتباه تاریخی بوده است.

المنار در انتهای این گزارش آورده است: جریان‌های صهیونیستی تاکید می‌کنند تل آویو به سمت رویارویی با جامعه بین الملل نزدیک می‌شود و با توجه به پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران، به بن بست رسیده است. این جریان‌ها هشدار می‌دهند اسرائیل در سایه دور شدن از جامعه بین الملل به مرحله فاجعه باری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۱:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
تا نابودی صهیونیسم از پا نخواهیم نشست. تمام خواسته ما همین است.
آخرین اخبار