عملکرد ضعیف بانک‌های لرستان در پرداخت وام نهضت ملی مسکن

استاندار لرستان گفت: برخی از بانک های عامل استان عملکرد مطلوبی در راستای پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن ندارند که باید این عقب ماندگی را جبران کنند.

فرهاد زیویاردر نشست شورای بانک های استان اظهار کرد: فعالیت بانک های استان در پرداخت تسهیلات مسکن، انتظارات را برآورده نکرده است اما مقصر شخص خاصی نیست چراکه امکانات محدود است و همگی باید پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: : بانک های لرستان در پرداخت تسهیلات مسکن رتبه ۲۴ کشور را دارند که این جایگاه مناسب نیست در حالی که تکالیف بانک‌ها مشخص است و باید به درخواست متقاضیان حین معرفی به بانک و انعقاد قرارداد توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: بانک های عامل لرستان باید همپای سایر استان ها در بحث پرداخت تسهیلات تلاش کنند و ظرف یک ماه آینده عملکرد آنها دوباره بررسی خواهد شد همچنین همه دستگاه های اجرایی در خصوص مسکن موظف هستند و باید برای تسهیل در واگذاری زمین تلاش کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه از هفت هزار و ۲۰۰ سهمیه ابلاغی تسهیلات مسکن به استان تاکنون سه هزار و ۳۳۷ مورد منجر به عقد قرارداد شده است گفت: ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن واجدان شرایط را در شهرستان های مختلف جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی کنند.

۴۰ هزار نفر در لرستان برای دریافت مسکن ملی تایید شده اند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
این استاندار حرف زیاد میزنه،،،ما الان چند ساله ثبت‌نام کردیم و محضر هم رفتیم در بنیاد مسکن پرونده تشکیل شده ،،،ولی دریغ از یک پیام ،،،شهروند مظلوم
آخرین اخبار