احداث طرح الحاقی بیمارستان شهدای آبیک آغاز شد+ فیلم

 معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: احداث ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای آبیک با ۱۰ هزار مترمربع زیربنا آغاز شد.

 محمدعلی معصومی فر  معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین  در بازدید از طرح الحاقی بیمارستان شهدای آبیک hظهار کرد: احداث این پروژه سلامت محور با کمک یکی از خیران در مرحله خاکبرداری است.

وی ادامه داد: این پروژه با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و در ۶ طبقه، برای افزایش فضای فیزیکی و تعداد تخت‌های بیمارستانی و به منظور افزایش خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان آبیک ساخته می‌شود.

مسؤول حوزه توسعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: پروژه یاد شده برای افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این مرکز درمانی آموزشی از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت اجرا می‌شود و به این ترتیب، ۶۴ تخت به ظرفیت بیمارستان شهدای آبیک افزوده خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای آبیک، بخ خاطر افزایش ظرفیت تخت‌های آی سی یو، سی سی یو، افزایش مساحت اورژانس و انتقال بخش دیالیز به داخل بیمارستان، ساخته می‌شود.

معصومی فر با اذعان به اینکه در این پروژه، پلی کلینیک تخصصی، فیزیوتراپی، بخش زایمان، فرآیند لیبر، زایمان و دوساعت پس از زایمان در یک اتاق با یک تخت و برای یک مادر انجام می‌شود (LDR) به ظرفیت بیمارستان اضافه می‌شود.

 توسعه امکانات و تقویت بیمارستان شهدای آبیک از مطالبات مهم مردم این شهر به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار