فعالیت ادارات زنجان از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی شامل ادارات دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی استان از ۱۶ خرداد امسال از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

مرتضی شهامی با بیان اینکه فعالیت ادارات زنجان از ساعت ۶ صبح ۱۶ خرداد آغاز می‌شود گفت: این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریور اعمال می شود و طی این مدت ساعت فعالیت ادارات استان از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته، تغییر ساعت کاری ادارات از اول خرداد اعمال شد اما امسال از نیمه خرداد آغاز می شود یعنی زمانی که مدارس عملاً تعطیل شده است و برای اغلب کارکنان، مشکلی در جابه جایی فرزندان وجود نخواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی اقتضا می‌کند که تغییر ساعت کاری کارکنان اعمال شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دستگاه‌های سرمایشی را یک ساعت زودتر از تعطیلی خاموش کنند.

شهامی همچنین اظهار کرد: این تغییر ساعت موجب ۲ ساعت کسر کار کارکنان در هفته می شود که برای جبران این موضوع لازم است دورکاری کارکنان در دستور قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌ها با توجه به ضرورت اصلاح الگوی مصرف در فصل گرم سال برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند و مصرف بهینه را در دستور کار قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.