کوتاهی در حوزه سلامت مردم برای وزارت بهداشت قابل قبول نیست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: سلامت مردم خط قرمز وزارت بهداشت است.

بهرام عین‌اللهی در نشست با استاندار و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با اشاره به اینکه روزی که رای اعتماد از مجلس گرفتم، عنوان کردم سلامت مردم برای ما خیلی مهم است، گفت: سلامت مردم خط قرمز وزارت بهداشت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کوتاهی در حوزه سلامت مردم برای وزارت بهداشت قابل قبول نیست و در این زمینه خیلی مصمم هستیم و در صورت بروز تخلف با متخلفان در این حوزه برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برق بیماستان از ضروریات است و باید به سرعت از سوی مسئولان پیگیری می‌شد، اضافه کرد: در حوزه پزشکی یک دقیقه و یک ثانیه هم مهم است.


بیشتر بخوانید


عین اللهی با تاکید بر اینکه خودم نیز پیش از این رییس یک بیمارستان را برعهده داشتم، گفت: دلایل ارائه شده قانع‌کننده نبود و از رئیس دانشگاه درخواست شد که از فعالیت این مدیر صرف نظر شود و مدیر دیگر جایگزین شود.

وی با بیان اینکه از مردم شهرستان بروجن و بیماران برای بوجود آمدن این مشکل عذرخواهی می‌کنم، گفت: هرکس در هر مسئولیتی که هست باید به نحو احسنت مسئولیت خود را انجام دهد.

عین‌اللهی از اقدامات انقلابی استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر کرد و افزود: در این مدت کوتاه از نظر امکانات و اقدامات درمانی کار‌های خوبی از جمله تهیه پنج دستگاه ام. آر. ای، دو دستگاه سی. تی. اسکن ارائه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدید از بیمارستان فارسان اظهار داشت: مشکل خاصی در این بیمارستان وجود نداشت و ام. آر. آی این مرکز فعال شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح پنج درصد هزینه بستری را افراد و ۹۵ درصد را دولت پرداخت می‌کند، افزود: در صورتی که این فعالیت به خوبی در استان انجام شود خدمات بستری به صورت رایگان خواهد شد.

جوابیه شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری اعلام کرد: پیرو خبر منتشره در برخی از رسانه‌ها در خصوص قطعی برق بیمارستان بروجن به اطلاع می‌رساند باتوجه به بررسی‌های بعمل آمده؛ ایراد حادث شده مربوط به تجهیزات داخلی بیمارستان بوده و مشکلی به تجهیزات برق شهری شرکت توزیع نیروی برق استان وارد نبوده است.

علی رغم اینکه قبلا در خصوص مشکلات برق بیمارستان‌ها مکاتبه مکرر گردیده اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفت. همچنین لازم است مدیران محترم بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها توجه لازم را در خصوص استقرار مولد برق اضطراری و به روز رسانی تجهیزات برقرسانی بیمارستان هاو رفع عیب تاسیسات داخلی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
هر کی با اهداف اقتصادی سلامت مردمو به خطر بندازه داعشیه
آخرین اخبار