یادداشت روز؛

سخنی نقدگونه با امیررضا خادم ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

آقای خادم شما شکار و قربانی جنگ نرمی شده اید که انسان را از عزت سربازی نظام و ولایت به ذلت سربازی بیگانگان و معاندان سقوط می دهد.

دکترهادی ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه
 آقای امیررضا خادم؛
وقتی توئیت ها و مصاحبه ها و دگر نوشته های اخیرتان را می خوانم، ذهنم گذشته تابناک ورزشی شما دو برادر را مرور می کند که نه تنها در تشک قهرمانی، بلکه در عرصه اخلاق و ادب و اعتقاد هم آنچنان می درخشیدید که من بعنوان ایرانی مسلمان بر این درخشش چندگانه هم لذت می بردم و هم غبطه می خوردم اما مهمتر از آن ایمان و اعتقاد، مداومت و استمرار مؤمنانه در شرایط سخت بود که متٱسفانه اتفاق نیفتاد و شما در یکی از این سلسله فتنه ها شکار شدید و در حالیکه بطور کاملا مشهود به فتنه گرها پیوستید، با توهم پیوستن به مردم قلم زده و سخن می گویید!

ما ز یاران چشم یاری داشتیم              خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
شیوه چشمت فریب جنگ داشت      ما خطا کردیم و صلح انگاشتیم

آقای خادم، شما با این رفتارها عاقبت بخیر نمی شوید!
من بیش از آنکه دلم برای مظلومیت جناب آقای دکتر جبلی بسوزد که چرا تنها به جرم پایبندی به اصول اعتقادی و رعایت سند تحول بیرحمانه مورد تهاجم لشکر قلم به دست فتنه قرار گرفته، غصه دار سرنوشت امثال جنابعالی هستم که بر سر ایمان خود لرزیدید و از صراط حق لغزیدید.

شما امروز نه تنها دکتر جبلی را خشمگینانه مورد تاخت و تاز قرار داده اید، بلکه با استناد به ادبیات مکتوب شما در فتنه اخیر، حتی نسبت به سطوح بالاتر از ایشان هم نگاه غضبناک داشته و رفته رفته در حال تبدیل شدن به مصداق «برادران سابق» می باشید بقول شیخ اجل سعدی علیه الرحمه ببین ببین ز که بریدی و به که پیوستی؟

بیرون رفتن از خیمه انقلاب اسلامی و دور شدن از آرمان شهدا نه هنر است و نه افتخار دارد فقط سؤالم در این مجال با شما این است که مگر دکتر جبلی چه گفت که شما اینگونه برآشفته شدید؟ اینکه رسانه ملی طبق اصول سازمانی و سند تحول بنا ندارد از سلبریتی های وطن فروش که به مردم و نظام و ولایت پشت پا زده اند و علیه منافع ملی خود رفتار کرده اند، دعوت بعمل آورد، چرا عصبانی تان کرده، مرا به حیرت وا می دارد.

آقای خادم وداع با افتخارات گذشته سقوط است
شما که امروز به دکتر جبلی که کمتر از ۲۰ ماه از انتصاب شان نمی گذرد، اینگونه می تازید و عملکرد ایشان را بر اساس نقد ۴۴ ساله رسانه ملی زیر سؤال می برید، فراموش نکنید که خودتان با توجه به حضور طولانی مدت در مصدر معاونت وزارت ورزش و جوانان، باید پاسخگوی وضعیت موجود باشید، شما برای ورزشکاران شاخص و جوانان مستعد ایران عزیز چه کرده اید که بجای متهم دانستن خود، اینگونه مدعیانه افسار سخن پاره کرده اید؟

آقای خادم؛
شما و برادر و ‌پدرتان همواره مورد تفقد رهبر معظم انقلاب بوده و از مواهب این تفقدات بارها و بارها متمتع شده اید، چه پیش آمد که حالا اینگونه قدرنشناسی کرده اید؟ آیا دور ماندن شما از کرسی قدرت، عصبی تان کرده و یا سلبریتی ها رگ خوابتان را پیدا کرده اند؟

ریزش نیروهای خودی درد بزرگیست، اما ما آن را هم در صدر اسلام و هم در جمهوری اسلامی بسیار تجربه کرده ایم و با آن بیگانه نیستیم، لطفا عملکرد قلم و زبان چند ماه اخیرتان را بازنگری کنید تا درنگرید که با خودتان چه کرده اید؟ شما مردمی نشده اید بلکه در گذشته مردمی بوده اید و امروز قربانی و شکار جنگ نرم شده اید که طی آن از عزت سربازی نظام و ولایت، به ذلت سربازی بیگانگان و معاندان سقوط کرده اید همانگونه که قبل از شما مخملباف ها سقوط کرده اند و با حضور در جشنواره فیلم صهیونیسم ها در تل آویو صراحتا گفت:آنچه را که شما گذشته پر افتخارم می دانید، در نگاهم گذشته ننگین من است که نمی دانم چگونه از آن برائت و بیزاری بجویم!

روزگار است اینکه گه عزت دهد گه خار دارد
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد

آقای خادم در مقابل اهانت به نظام و شهدا چه کرده اید؟
 حتما اخبار اغتشتاشات اخیر و تحرکات همان سلبریتی‌ها را خوانده اید و شنیده اید، آن زمانی که عوامل آشوب با الگوسازی‌های ملیشیایی، افراد را به‌سوی تخریب اموال عمومی تشویق کرده تا پس از عبور موج اول؛ دسته اغتشاش‌گران سازمان‌یافته و آموزش‌دیده به صحنه آمده و با آتش زدن اموال عمومی، درگیری با پلیس، توهین به پرچم مقدس کشورمان و عملیات روسری تکانی، موج شکل‌گرفته را به مناطق دیگر هدایت کنند.

مگر خبرنداشتید اغتشاشات اخیرا حمایت همه جانبه کشور‌های اروپایی وآمریکایی و برخی ارازل واوباش و فریب خوردگان داخلی را داشت و بررسی فراخوان‌های صورت گرفته نیز نشان می‌دهد که عملیات «فتح خیابان» توسط سرویس‌های اطلاعاتی در خارج از مرز کدگذاری شده و توسط عوامل آموزش‌دیده در داخل بارگذاری و درنهایت توسط اراذل‌واوباش و برخی دسته‌های تحریک‌شده اجرایی می‌شد، اما شما سکوت کردید ودم برنیاوردید؟ اصلا ازخود پرسیده اید اگرهدایت‌های مقام معظم رهبری، حضور مردم عزیز و اقدامات هوشمندانه رسانه ملی نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟ راستی آن زمان چرا توییت نزدید و ازنظام مظلوم جمهوری اسلامی حمایت نکردید؟ اصلا کجا بودید؟

آقای خادم
درطی۳ ماه اغتشاشات که از اواخر شهریور آغاز شد، ۶۳ انسان، از کودک و نوجوان گرفته تا مرد و زن هدف گلوله اغتشاشگران مسلح قرار گرفتند شما سکوت مطلق کردید؟ چه پاسخی به وجدان خفته خودتان دارید؟ آنوقت برای خوش آمد گویی به اغتشاش گران و داعش‌های خیابانی، و حفظ مشروعیت و مقبولیت خودتان ازسلبریتی ها، رسانه ملی را زیر سئوال می‌برید و میخواهید نقش قهرمان به خود بگیرید؟

حتما از ملاقات چند ماه پیش برخی از فریب خوردگان مانند دیدار مصی علی‌نژاد با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه و مانور جماعت برانداز برای روایت‎‌سازی و مصادره محتوای آن به نفع ایده توهمی خود یعنی انقلاب ۱۴۰۱ خبر دارید یا وقتی علی کریمی نیز در مقام یکی دیگر از لیدر‌های خودخوانده اغتشاشات اخیر، به دیدار رئیس جمهور آلمان رفت تا در تهییج جوانان به خشونت و رفتار‌های ساختارشکنانه از علی نژاد عقب نماند و در رزومه کاری ایام اغتشاشات خود یک عکس یادگاری با یکی از رهبران اروپایی نیز ثبت کند و حتما این را هم می‌دانید که گلشیفته فراهانی، بازیگر فراری و به تازگی اپوزیسیون ایرانی، در جشنواره فیلم برلین به صراحت گفته بود" وقتی شما در خاورمیانه بدنیا آمده باشید یعنی در کثافت بدنیا آمدید ... " 

چگونه شما از امثال گلشیفته‌ها که طبل رسوای شان دردنیا فراگیر شده حمایت می‌کنید، اما شهادت مظلومانه آرمان علی وردی‌ و روح الله عجمیان را نمی‌بینید و وقیحانه مدیریت انقلابی را رانتی معرفی می‌کنید؟ این تذهبون؟

آقای خادم، مصداق نام خانوادگی تان بمانید
شما فاقد بینش سیاسی کافی هستید و بیشتر در عرصه ورزش درخشیده اید و ستاره شدن در آسمان سیاست، ساز و کار خاص خودش را دارد و نگاه تنگ و حوصله کم و تحمل پائین شما حاکی از آن است که شما در این قد و قواره نیستید و حرفه ای ها بازی تان داده و باز هم بازی تان می دهند. برای نمونه کافی است که به آخرین مواضع آقا رسول در سمت ریاست فدراسیون کشتی در خصوص کشتی گرفتن با نمایندگان رژیم جعلی اسرائیل رجوع کنید تا بفهمید که چگونه فریب تان می دهند و مطمئن باشید که باز هم فریب می خورید به همین دلیل به شما توصیه دلسوزانه می کنم که سعی کنید تا مصداق مفهوم نام خانوادگی تان باقی بمانید و داد سخن از خوارجی هایی نزنید که در نهروانها اردو زده و مصمم به جنگ ناجوانمردانه با علی زمان و ولی امر مسلمین جهان اند.

از عصبانیت امثال شما و پرستویی می توان فهمید که سلبریتی های وطن فروش که سرشان به سنگ خورده و تاریخ مصرف شان برای غرب تمام شده و سرخورده تر از همیشه نه رویی در وطن دارند نه جایی در غریبی، تا چه اندازه دلشان برای درآمدهای نجومی تنگ شده است صادقانه می گویم که دوران گدایی از موضع قدرت و تاریخ مصرف این ژست های آزادیخواهی بسر آمده است.

برو این دام بر مرغ دگر نه
که عنقا را بلند است آشیانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
شماکه جایتان سفت است این همه ترس از زیباکلام وپرستویی وخادم ها ....چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
همين مونده تو بياي واسه برادران مردمي خادم نظر بدي
آخرین اخبار