لزوم توجه جدی‌تر به تولیدات صادرات محور

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران بر لزوم توجه جدی‌تر به مقوله تولیدات صادرات محور در استان تاکید کرد.

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست صمیمی با رئیس، اعضای هیات رئیسه و روسای انجمن‌های ۹ گانه خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران ،گفت: باید با برنامه ریزی درست به سمتی حرکت کنیم که تولیدات استان علاوه بر تامین نیاز داخل، صادرات محور نیز باشد.

او افزود: برخی زیرساخت‌های صادراتی در استان فراهم است و باید با همدلی و همکاری و تلاش شبانه روزی، دیگر زیرساخت‌های مرتبط با صادرات را در استان فعال نمائیم.

کهنسال در ادامه به نقش مهم خانه صنعت، معدن و تجارت به عنوان بازوی کارشناسی تیم اقتصادی استان و مخصوصاً این اداره کل اشاره کرد و گفت: اداره کل صمت مازندران آمادگی دارد تا از نقطه نظر کارشناسی تمامی ذینفعان همچون خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق اصناف و تشکل‌های مرتبط در جهت حل و رفع مشکلات موجود بهره‌مند و آن‌ها را عملیاتی کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در این دیدار صمیمی خواستار ارائه برنامه تحولی در جهت ارتقای صنعت و راه‌های برون رفت از مشکلات موجود از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌ها و انجمن‌های زیر مجموعه شد.

او افزود: افزایش توان کارشناسی در خانه صنعت، معدن و تجارت می‌تواند باعث ادامه فرآیند تفویض اختیار از سوی این اداره کل گردد.

کهنسال گفت: باید با کار جهادی و استفاده درست از نیرو‌ها و ظرفیت‌های موجود به دنبال ایجاد رضایتمندی بیشتر برای مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار