۱۴ خردادماه یکی از تلخ‌ترین و مصیبت بار‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی

استاندار یزد در پیامی سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

استاندار یزد در پیامی سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

متن کامل پیام مهران فاطمی استاندار یزد به شرح زیر است:

بی تردید ۱۴ خردادماه یکی از تلخ‌ترین و مصیبت بار‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی، رهبری فرزانه، حکیم، شجاع و عارف و مرجعی جلیل القدر، جامع الاطراف و محبوب قلوب را از دست داد و سوگی عظیم، که برای همیشه تاریخ زنده است، بر دل مردمان عزیز میهن اسلامی و مسلمانان سراسر جهان گذارده شد. یاد امام خمینی (ره) برای همیشه زنده است

نقش بی بدیل امام راحل عظیم الشان (ره) در رهبری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و نقش این رهبر فرزانه در بیداری مسلمانان جهان برای ایستادگی و رادمردی در برابر تمامیت استبداد و جور، چلچراغ روشنی است که هرگز از یاد و خاطره ملت قدرشناس ایران زدوده نخواهد شد و راه الهی و متعالی امام راحل (ره) و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی همیشه پر رهرو خواهد ماند.

در این میان، قیام ۱۵ خردادماه به عنوان نقطه عطف مهمی در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی، در حقیقت قدرت پوشالی رژیم ستمشاهی را در هم شکست و با خون پاک شهدای این یوم ا...، روحی تازه در قیام مردمی ملت رشید ایران اسلامی دمیده شد که در بهمن ۵۷ به سرانجام خویش رسید. 

اینجانب ضمن دعوت از آحاد مردم شریف برای شرکت گسترده در مراسم‌هایی که به همین مناسبت در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و در استان یزد برگزار می‌شود، و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد، توفیق همگان را در پیمودن راه مقدس این سرو‌های آزادی و کرامت از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار