پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از کاروان‌های اعزامی مراسم رحلت امام خمینی (ره)

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از کاروان‌های اعزامی مراسم رحلت امام از مبدا تا مقصد خبر داد.

سرهنگ سید رسول موسوی مسئول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به راه اندازی مجدد کاروان‌های اعزامی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: این امر بنا به تدبیر و ابلاغ فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) پس از یک وقفه ۵ ساله به آماد و پشتیبانی سپاه خوزستان اعلام شد.

او افزود: جلسات هماهنگی با نهاد‌های خدمات رسان، استانداری و نواحی مقاومت بسیج برگزار گردید و مقرر شد که معاونت آماد و پشتیبانی با استفاده از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس قریب به ۶ هزار و ۸۰۰ نفر را از سراسر استان به مرقد مطهر امام راحل اعزام نماید.

سرهنگ موسوی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته دیروز کاروان‌های زیارتی مرقد امام از سراسر استان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ شب راهی شدند و معاونت آماد نیز به صورت ۱۰۰ درصد نسبت به پشتیبانی خودرو‌ها از مبدا تا مقصد اقدام خواهد کرد.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص جزئیات سفر به تهران نیز یادآور شد که امکانات برای مسافران پیش بینی شده تا بتوان این مراسم را به نحو مطلوب و بدون حادثه‌ای آن را به انجام رساند.

این مقام مسئول در سپاه خوزستان همچنین افزود که معاونت آماد و پشتیبانی با بسیج امکانات و تجهیزات به ویژه در حوزه خودرویی وظیفه پشتیبانی از زائران خوزستانی مرقد امام را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.