۵ روستای دیگر از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اتصال ۵ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ۴ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات با هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستا‌های استان راه اندازی شد که با راه اندازی این سایت ها، ۵ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

او افزود: در ادامه اجرای طرح توسعه ارتباطات روستایی، ۲ سایت جدید توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در استان راه اندازی و ۲ سایت دیگر تلفن همراه نیز به تکنولوژی نسل ۴ همراه ارتقاء یافتند.

بهی گفت: سایت‌های فتح آباد شهرستان قائنات و جوزردان شهرستان بشرویه، سایت‌های جدید الاحداث ایرانسلی هستند که با راه اندازی آنها، پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در این روستا‌ها و روستا‌های علی زنگی قائنات و جوزردان سفلی بشرویه برقرار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان عنوان کرد: همچنین با ارتقای سایت‌های همراه اول چلونک و خنجوک قائنات به نسل ۴، این روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات متصل و از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

او گفت: با راه اندازی این سایت ها، بیش از ۴۰۰ خانوار روستایی دیگر استان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.