پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد مردم استان را به تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و حمایت از خادمان خود در دولت سیزدهم دعوت کرد.

در پیام آقای عابدین خرم آمده است: ایام نیمه خرداد یادآور مجاهدت‌های بزرگمردی است که در روزگار تیره استبداد و استعمار، پرچم حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی را برافراشت و آغازگر نهضتی عظیم در میان مظلومان و مستضعفان عالم شد که حرکت روح‌بخش آن پس از ۶ دهه از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ همچنان جاری و ساری است.

 وی افزود: رخداد حماسی و تاریخی انقلاب اسلامی ایران که با اراده مستحکم و عزم راسخ امام خمینی(ره) پرده‌های سیاهی و ظلمت را کنار زده و بنیان استبداد داخلی و استعمار خارجی را در میهن عزیزمان ریشه‌کن کرد در طول ۴۴ سال گذشته سرشار از فرازونشیب‌هایی بود که عبور از گردنه‌های سخت و طاقت‌فرسای آن بدون هدایت‌های داهیانه آن پیر فرزانه و اعتماد و ایمان حقیقی مردم ایران به راه پرفروغ حضرتش میسر نبود.

 استاندار آذربایجان شرقی در این پیام با بیان اینکه امروز ۳۴ سال از عروج ملکوتی آن امام بزرگوار می‌گذرد و اینک ماییم و مسیر روشنی که آن نفس مطمئنه برای نسل‌های آینده ترسیم کرده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در گام دوم خود فتح قله‌های تعالی و پیشرفت و بنای تمدن نوین اسلامی را هدف گرفته و در این مسیر اندیشه‌های جاویدان امام خمینی(ره) همچنان شمع راه ملت ماست.

 وی افزود: اطمینان دارم که مردم مومن و انقلابی آذربایجان شرقی با حضور گسترده و باشکوه در آیین‌های بزرگداشت امام راحل در جای‌جای استان با آرمان‌های الهی آن عزیز سفر کرده و خلف صالح او مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند کرد.

آقای خرم همچنین با عنایت به سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان آذربایجان شرقی در روزهای آتی که یکی از جلوه‌های خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم و از مصادیق بارز تداوم راه خمینی کبیر است از مردم قدرشناس استان برای حمایت از خادمان خود در دولت مردمی سیزدهم و کمک به تحقق اهداف این دولت در حل مشکلات کشور و ارتقای سطح معیشت مردم عزیز دعوت کرد.

وی ابراز امیدواری کرده است برکات و ثمرات این سفر موجب شتاب بیشتر در روند توسعه و پیشرفت استان و آسایش و رفاه حال مردم شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.