مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام در یاسوج برگزار شد

مردم یاسوج در سی‌وچهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به سوگ نشستند.

مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام شیرازی گفت: امام خمینی (ره) مظهر اتحاد در جهان اسلام است.

وی افزود: امام خمینی (ره) پرورش یافته‌ی مکتب پر برکت قرآن کریم بود و اندیشه و عملکرد او تبلور «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» بود.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) درس وحدت‌گرایی را در مدرسه‌ی وحی آموخته بود اضافه کرد: ظهور امام خمینی (ره) در عصر ناامیدی، زمینه‌ساز و حرکت‌دهنده‌ی مسلمانان به سمت بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنان بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: ایمان امام خمینی (ره) به وحدت را همه باور داشتند چرا که هم شیعیان فرمان وحدت‌گرایی را از او بار‌ها شنیده بودند و هم اهل تسنن به این ایمانِ او ایمان داشتند.

وی اضافه کرد: بی دلیل نبود که وقتی او آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس خواند، همه مسلمانان، شیعه و سنی سال‌ها، این سخن او را یکپارچه در برابر سلطه‌گران و در سطح امت اسلامی به نمایش گذاشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار