افتتاح یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان کشور به زودی در کرمانشاه

مدیر مجتمع درمانی امام رضا (ع) از افتتاح یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان کشور به زودی در کرمانشاه خبر داد.

سیروس نصیری مدیر مجتمع درمانی امام رضا (ع) گفت : بیمارستان امام رضا (ع) ۷۷۳ تخت فعال داشته که در تمام بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی فعال بوده و بیمار می‌پذیرد.

وی به فعالیت بیمارستان‌های بهارستان و گلستان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: بیمارستان بهارستان یکی از مدرن‌ترین بیمارستان‌های کشور بوده که با ظرفیت ۱۲۰ تخت ارائه خدمات به مراجعین خواهد داشت و هم اکنون به‌طور مکرر و مستمر پیگیر افتتاح آن هستیم.

مدیر مجتمع درمانی امام رضا (ع) تصریح کرد: علاوه بر بیمارستان امام رضا (ع) بیمارستان گلستان کرمانشاه نیز در ایام کرونا به کار گرفته شد و همچنین این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات در حوزه سوختگی و آی. سی. یو بخش پیوند مغز استخوان بزرگسالان و اطفال راه‌اندازی شده است.

نصیری ادامه داد: راه‌اندازی بخش پیوند مغز استخوان در بیمارستان گلستان در کمتر استانی قابل مشاهده است و از اساتید بنامی در این بخش استفاده شده که به همین دلیل از استان‌های مختلف مراجعه کننده دارد.

وی تاکید کرد: بیمارستان گلستان در راستای انجام درمان‌های پیوند مغز استخوان آمادگی پذیرش بیماران خارجی را خواهد داشت و همچنین بیمارستان بهارستان نیز که به زودی افتتاح خواهد شد که با راه اندازی آن بخش اعظمی از سرطان استان کرمانشاه و استان‌های همجوار را حل می‌کند.

نصیری به بخش‌های فعال در بیمارستان بهارستان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: راه اندازی بخش شیمی درمانی، رادیو تراپی، پیوند مغز استخوان و دستگاه پت اسکن از جمله مهمترین بخش‌های این بیمارستان است که تشخیص بیماری سرطان با سهولت بیشتری دنبال خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار