ریزش و رویش از ویژگی‌های بارز فتنه است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: یکی از ویژگی‌های فتنه این است که با ریزش و رویش همراه است و در آن سره از ناسره مشخص نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در مدرسه سفیران هدایت بیرجند گفت: ریزش و رویش از ویژگی‌های بارز فتنه است و حادثه کربلا هم همراه با ریزش و رویش بود.

او افزود: زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند در ابتدای کار، زندگی راحتی وجود نخواهد داشت و کار بر مردم سخت‌تر خواهد شد و همه باید دستورات آن حضرت را بدون استثناء اجرا کنند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تأکید براین نکته که یهود دشمنی زیادی با مسلمانان دارد، تصریح کرد: تا از مراحل سخت فعلی عبور نکنیم، ظهور امام زمان (عج) را نمی‌توانیم درک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین طائب گفت: جماعتی که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، از دریای خون عبور کردند و وقتی کسی یقین کند که در راه خدا شکست وجود ندارد، هر کاری را که اراده کند، می‌تواند انجام دهد.

او بیان کرد: در طول انقلاب هم از گردنه‌های سختی عبور کردیم که مشکلات فعلی در برابر آن‌ها چیزی نیستند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: وقتی جنگ شروع شد همه به هم ریختند، اما امام (ره) گفت: نگران نباشید، دیوانه ای، سنگی ته چاهی انداخته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار