پایان جمهوری اسلامی در نگاه ضد انقلاب؛ از شمارش معکوس تا کلاغ سفید!

مروری به ادعاهای عجیب براندازان که در ایام اغتشاشات به نشانه‌های خنده‌داری متوسل می‌شدند و ادعا می‌کردند سقوط نظام نزدیک شده است.

بیش از ۴۳ سال است که اپوزیسیون و دشمن خارجی با دلایل مختلف ادعا می‌کنند که به انتهای جمهوری اسلامی نزدیک می‌شویم، معروف‌ترین این وعده مربوط به جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا است که در سال ۲۰۱۸ و در جمع منافقین مدعی شد که قبل از سال ۲۰۱۹ کریسمس را در تهران جشن می‌گیریم؛ رهبر انقلاب نیز در دیدار فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به این ادعا پاسخ دادند و فرمودند: اخیراً هم یک دلقک آمریکایی گفت کریسمس را در تهران جشن خواهد گرفت. از این حرف‌ها هست، می‌زنند، منتها خب واقعیّت با آنچه آن‌ها دلشان می‌خواهد و دنبال می‌کنند، فاصله‌ی زیادی دارد.

جالب است بدانید که در دهه هفتاد، اپوزیسیون در اقدامی شمارش معکوس پایان نظام را خواندند و اعلام کردند که از این لحظه به بعد، رژیم سقوط کرده است و با یکدیگر رو بوسی کردند!

در آشوب‌های اخیر نیز شاهد همین سنخ شعار‌ها بودیم و البته، نکات جالب‌تری هم وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

جمع اعداد فراخوان‌ها، نشانه سقوط نظام است!

یکی از براندازان در ابتکاری عجیب اعداد فراخوان روز‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبان را با هم جمع کرده بود و با برعکس کردن حاصل جمع، می‌خواست بفهماند که با این عدد نشانه انقلاب دیگری است!

توئیت

کلاغ سفید نشانه حکومت جدید!

یکی دیگر از کشفیات براندازان، دیدن یک کلاغ سفید بود که ادعا می‌کردند نشانه شروع حکومت جدید و براندازی نظام است. این شایعه آنقدر به باور اپوزیسیون رسیده بود که هرکس مشاهدات خود را درباره کلاغ سفید‌های تهران ثبت می‌کرد. رسانه منوتو نیز از این سیرک براندازان جانمانده بود.

کلاغ سفید

کلاغ سفید

کلاغ سفید

جام‌جهانی نشانه براندازی!

آرژانتین قهرمان جام‌جهانی شد و بازار پیشگویی‌های براندازان دوباره داغ شد. براندازان ادعا می‌کردند آرژانتین در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام‌جهانی شد و یک ماه بعد از این قهرمانی در ایران انقلاب شد، پس در یک ماه بعد از قهرمانی جام ۲۰۲۲ توسط آرژانتین، دوباره انقلاب خواهد شد.

توئیت

حمید فرخ‌نژاد که به تازگی به آمریکا مهاجرت کرده است غافله پیشگویی عقب نماند و ادعا‌های اپوزیسیون را تکرار کرد. رسانه‌های معاند نیز با ذوق‌زدگی این ادعا‌ها را پوشش می‌دادند.

حمید فرخ‌نژاد

استدلال‌هایی که در روز‌های قهرمانی آرژانتین می‌شد ذهن هر خواننده‌ای را متحیر می‌کرد که مخاطبان این رسانه‌ها مخاطبان خود را چه فرض کرده‌اند؟! و آیا انسان سلیم‌العقلی هست که این ادعا‌ها را ببیند و باور کند؟!

پیام

رهبر انقلاب سال ۱۴۰۲ مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کرد. یک برانداز به اشتباه «سال مهار تورم» را در نوشته جایگاه «سال مهسا» تصور کرده بود و از آن نشانه یاد می‌کرد!

رهبر انقلاب

به هرحال این پیشگویی‌ها و خرافات در بین اپوزیسیون و براندازان رواج دارد. با فروکش کردن آشوب‌ها حجم این خرافات نیز کاهش یافته است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۱ تير ۱۴۰۲
آیا تابحال وجه مشترک ضد انقلابیون داخلی وخارجی را بررسی کردید همه آنها سوسول هستند همه آنها جایی را میخواهند که فساد کنند همه آنها می خواهند خود نمایی کنند وفکر میکنند اگر کشور را در اختیار آنها بگذارند آنها معادن را میفروشند وخارجیها آرزوآسایش آنها را بر آورده میکنند اما ضد انقلاب خارجی میداند که به موردتجاوز قرار گرفته و اَنگ مهاجر بر پیشانی دارند وباید توسری بخورندآنها از درد خودشان میگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
مهار تورم رو خوب اومدین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اصولاً اقدامی که براساس تعقل وتدبیر وبرنامه وهدف وتلاش وپشتکار وتجربه ومشورت وخلاقیت وصلح ودوستی وعشق وهمراهی و... انجام شود میتوان امید واربود مسیر درستی انتخاب شده وبا همین فرمان جلو برود هرروزبهترازدیروز خواهد شد. حالا شما فرض کنید نه برای کاری خاص بلکه درسطح کلا برای سرنوشت مملکت!!! توسل به خرافات چرت وپرت وتعصبات ویاوه گویی ورمالی وفال وخوشخیالی وتوهم وگیجی وهیجانات کاذب وجوگیری ونفرت پراکنی وبی عقلی و....به کجاهاکه ختم نمیشود!؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اینا یه عده احمق هستن که مشکل روحی و روانی دارن..که راه گم کردن و فکر میکنن با سازماندهی آشوب در خیابان ها.. میتونن برای آینده این ملت فهمیم تصمیم گیری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
تا کور شوند و به درک واصل شوند تمام براندازان و منافقان داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
این همه نخبه تا حالا کجا بودند ؟!!! خداوکیلی حیف نانی که برای بعضی ها مصرف می شود تا فقط هیکل گنده کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
هیچ جای دنیا پست تر و رذل تر از اپوزسیون ایران ندارد که به مزدوری و خیانت و وطن فروشی خود افتخار کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اسمش روشه یاوه گو کی ارزش میده به حرف این ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
مشتی احمق و عقب افتاده شدن دشمن ایران زمین، از دشمنم شانس نیاوردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر حمید فرخ نژاد بی وجود وبی غیرت وخودفروخته ی وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
با این فیلما حال میده رازبقا درست کرد
مخصوصا یارو جانوره که شمارش معکوس میخوند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
خیلی باحال بود ۴.۳.۲.۱ثانیه ی مشت... هم گفتن بلند شوید. خب خودشون که اونور آب هستن و عمرا ایران نمیآن و فقط خواستند ی مشت جوان احمق رو به دار مجازات آویزان کنند. و واقعا نمیگم خودشونم یه پول خوبی گیرشون میآد. منافقین هم ی مشت پیر و پاتال خرفت و بیهوش که هر روز آرزوی مرگ خودشونو میکنند. اروپا و آمریکا هم دوست دارن ایران رو سوریه دوم بکنند. سلام و درود خداوند بر شهدای ایران زمین عزیزانی که از ابتدای انقلاب و عزیزانی که در جنگ شهید شدند تا مدافعان حرم و مدافعان کشورم ایران. روحشان شاد و یادشان گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
آدم مزدور . هیچ وقت از حافظه تاریخی ملت یادش نمی ره که 80 م جمعیت فدای پسرت. اون بیچاره ای که بچه شو بزرگ کرد فرستاد تو نظام تو جنگ و تقدیم این مملکت و مردم و خاکش کرد نمی توانست بگه کل ملت فدای پسرم به من ربطی نداره حالا تو بی ریشه و بچه هات از آب گل دراومدین چنین اراجیفی می تراشین. متاسفم برای امثال شماها و متاسفم برای نظامی که بیت المال مملکت را خرج چنین نادان هایی کردن به خاک و میهنشان خیانت می کنن. یادت باشه در فرهنگ ایرانیا سگ پشت سرکسی واق واق می کنه. حیف باز از این سگ که به شماها گفت چون معرفت و وفاداری وی به صاحبش ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
مرک بر براندازان انقلاب اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
من اصلا" و اصلا" به این حرفها کاری ندارم و فقط می گویم وضع اقتصادی و گرانی و تورم و زندگی مردم را درست کنید که مردم از زندگی ناامید شده اند و جوانها افسرده اند و این مزخرفات و فحش دادن به زید و امر هیچ مشکلی از درد ملت را کم نمی کند به قول معروف بجای فحش دادن به تاریکی شمع روشن کنید ، اگر بفهمید که مشکل اصلی مردم و مملکت از همین روشن نکردن شمع ناشی می شود!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر برعندازان خاک بر سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
این مرده..
دیوونه اس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
شتر در خواب بیند پنبه دانه، ما به همه این دشمنان ایران و ایرانی می گوییم بجای این مهمل بافی ها به فکر قبری برای چال کردن لاشه شان باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
خداشکر دشمن های نظام مشتی احمق بیش نیستن کلا اگه عقل داشتن دشمن نمیشدن یه کم فکر میکردن تاریخ مطالعه می نمودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
یه مشت آشغال که با خون و جون جوانان وطن بازی کردند و در عوضش پول و گرین کارت گرفتند. وطن فروش مانند کسی است که ناموسش را در اختیار اجنبی گذاشته باشد. حتی هیتلر هم از وطن فروش متنفر بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
اینها
ناموس نداشتند که بفروشند.
بعضی ها هم ارزان فروش بودند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
گل گفتی مگه وطن فروش ناموس میدونه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
خبر داری پراید چند شده؟ خبر داری ی جوون نمیتونه ی خونه بسیار معمولی داشته باشه؟ خبر داری زمین متری چنده؟ خبر داری روز به روز سفره مردم داره کوچکتر میشه؟ خبر داری مرغی که قرار بود ۶۴ تومن باشه شده کیلو ۱۰۰ تومن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اهمیت دادن به وطن وهم وطن وعشق وهمراهی ومهربانی وپیشرفت واستقلال کشور و.... به زاویه دید وباور افراد بستگی داره برای همین متاسفانه درهرجامعه وکشوری افرادی هستند که موارد فوق دراولویتهاشون قرارنداره وخطرناک ترازاین اشخاص،افراد وگروههای هستند که خودشان هم باورشون شده زندگی فقط وفقط یعنی بهرمندی از آزادی بی حد ومرز به قیمت فروش همه ارزشها،باورها،اولویتها،وطن وهم وطن واستقلال کشور وشرف وایمان وخانواده وناموس ودوست وهمسر وتاریخ کهن وفرهنگ و..برای همین هرزمان فرصتی پیدا کنند صدمه واردمیکنند به کشور ومردم وزنان وکودکان وارزشها وسرمایه ها و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
فقط احمق ترینها، دشمنان این نظام مقدسند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
همانا خدا بر همه چیز داناست
آخرین اخبار